۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

شکل‌گیری سازمان دفاعی خلیج فارس با حضور هرمزی

سازمان دفاعی تیم فوتبال خلیج‌فارس بندرماهشهر با حضور داریوش هرمزی در حال شکل‌گیری بوده و این تیم توانسته در هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی در خط دفاعی داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۰۰۲۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال خلیج‌فارس بندرماهشهر در شرایطی با خرید امتیاز لیگ یکی شاهین بندرعامری وارد مسابقات این رقابت‌ها شد که پیش از آن این تیم در تدارک حضور در رقابت‌های لیگ دو بود و حتی مدیران این باشگاه بر اساس آن و برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها بازیکنان لیگ دویی را که مدنظر کادرفنی این تیم بودند را به خدمت می‌گرفت؛ خرید ناگهانی امتیاز لیگ یکی، جابه جایی اکثر بازیکنان لیگ یکی مدنظر کادرفنی خلیج‌فارس و بدنبال آن کمبود زمان تا شروع مسابقات لیگ سبب شد تا این تیم نتواند در جذب بازیکن عملکرد مناسب و موفقی داشته باشد.

با این وجود و علارغم ارائه فوتبالی تاکتیکی خلیج‌فارس نتوانست نتایج مطلوبی را کسب کند تا قبل از حضور داریوش هرمزی آنها با کمترین امتیاز ممکن (۶ امتیاز)، با بیشتر گل خورده پس از چوکای تالش و کمترین گل زده بین ۱۶ تیم دیگر در قعر جدول و در رتبه شانزدهم قرار بگیرند.

مواجهه با بحران جدی ناشی از ضعف در خط دفاعی و حمله که منجر به دریافت بیشترین گل خورده و کمترین گل زده برای این تیم شده بود و همچنین حضور در بین تیم‌های قعر جدولی؛ مدیران این باشگاه را با توجه به اینکه نمی‌توانستند در آن مقطع از فصل بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنند؛ مجاب کرد تا بجای آن فرد باتجربه‌ای را به کادرفنی تیم‌شان اضافه کنند تا شاید با تغییرات و دادن شوک به تیم و استفاده از تجارب او ضعف‌های این تیم را ترمیم و پوشش دهد.

آمار نشان می‌دهد با اضافه شدن داریوش هرمزی به کادرفنی خلیج‌فارس بندرماهشهر سازمان دفاعی این تیم در حال شکل‌گیری بوده و این تیم در چند هفته‌ای که با داریوش هرمزی پا به میدان گذاشته‌ علارغم ۱۲ هفته قبل از حضور هرمزی؛ در خط دفاعی عملکرد مطلوبی را به ثبت رسانده‌ است.

هرمزی از بازی استقلال خوزستان (هفته سیزدهم) به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید ماهشهری‌ها بر روی نیمکت خلیج‌فارس نشست تا در نخستین گام خلیجی‌ها با حضور وی دست به کار بزرگی زده و استقلال پرمهره، کهکشانی و تا دندان مسلح را در نهایت با شکست یک بر صفر راهی اهواز کنند؛ نکته قابل توجه اینکه ماهشهری‌ها در نخستین دیدار با سرمربی جدیدشان برابر تیمی که پس از شمس‌آذر با ۱۸ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت گلی را دریافت نکردند. تا این موضوع آغاز شکل‌گیری سازمان دفاعی خلیج‌فارس ماهشهر را از همان هفته سیزدهم نشان دهد.

تیم خلیج‌فارس ماهشهر در این سه هفته متوالی که با هدایت داریوش هرمزی در زمین مسابقه حضور یافته‌ فقط یک گل آن هم در بازی مس شهربابک دریافت کرده این در حالی است که خلیج‌فارس در ۱۲ هفته قبل از حضور هرمزی بر روی نیمکت این تیم؛ در مجموع ۱۸ گل و در سه هفته منتهی به حضور وی؛ یعنی از هفته دهم تا دوازدهم ۷ گل از حریفان دریافت کرده بود!