۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
اختصاصی دی اسپورت

تصمیم جسورانه مربی که مکتب شاهین به آن می‌بالد

نیاز این فوتبال حضور مربیان جوانی است که با شجاعت بر اصول اخلاقی و حرفه‌ای خود پایبند هستند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۲۰۰۴۲
تصمیم جسورانه مربی که مکتب شاهین به آن می‌بالد

به گزارش دی اسپورت،  در حالی که در بعضی از تیم‌ها بازیکن سالاری همچنان دیده می‌شود، در باشگاه ریشه دار و مردمی شاهین تابان بوشهر با این داستان به طوری اصولی و حرفه ای برخورد شد.

 پس از اینکه تقریبا ۱۳ بازیکن با اعتصاب وعدم شرکت در تمرینات و مسابقات قصد در تخریب تیم را داشتند، پس از دریافت مطالباتشان، توسط مهدی قنبری سرمربی شاهینی ها از این تیم کنار گذاشته شدند.

مربی جوان سفید پوشان بوشهری  از این بابت در سنوات گذشته یکی از سردمداران نظم و انضباط و مبارزه با فساد بوده و  این بار هم حاضر به پذیرش بازیکنان خاطی نشد و از اصول اخلاقی و اعتقادی خود کوتاه نیامد و با تصمیمی جسورانه در حال بازی کردن با تیم جوانان و امید خود از هفته پنجم تا کنون در ادامه مسابقات می‌باشد.

تصمیم جسورانه مربی که مکتب شاهین به آن می‌بالد


حضور  همچنین مربیانی  که در سخت‌ترین شرایط باز هم پایبند به اصول هستند در فوتبال کم داریم. کاری که سال‌ها پیش مرحوم دهداری انجام داد و حالا از همان مکتب، مربی جوان ولی با تجربه دیگری تکرار کرد تا نشان دهد هنوز هم مکتب شاهین نفس می‌کشد.


فوتبالی که ستاره‌هایش برای مشهور شدن، مربیانش برای ماندن و مدیرانش برای حفظ صندلی، دست به هر بی‌اخلاقی می‌زنند و سال‌ها است با آنچه از آن به عنوان اصول اخلاقی در ورزش یاد می‌کنیم، فاصله گرفته است و نیاز این فوتبال حضور مربیان جوانی است که با شجاعت بر اصول اخلاقی و حرفه‌ای خود پایبند هستند.