۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
با اختلاف ۶ امتیازی با سایر مدعیان؛

شمس آذر مقتدرانه قهرمان نیم فصل لیگ یک شد

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با برتری برابر آرمان گهرسیرجان به عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ یک دست یافت.
کد خبر: ۱۲۰۰۴۹
شمس آذر مقتدرانه قهرمان نیم فصل لیگ یک شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک باشگاههای کشور بعد از ظهر امروز در شرایطی میزبان تیم آرمان گهرسیرجان بود که این دیدار با تاخیر حدود یک ساعت و نیم آغاز شد؛ این دیدار در شرایطی که قرار بود از ساعت ۱۴ بعد از ظهر آغاز شود به دلیل بارش سنگین برف در قزوین و تا آماده سازی زمین ورزشگاه سردار آزادگان با نظر داور و نماینده فدراسیون یک ساعت و نیم به تاخیر افتاد تا آخرین مسابقه ای باشد که در این هفته از رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر موفق شدند در پایان با نتیجه سه بر یک که گل های آن را به ترتیب رحمان جعفری، علی گودرزی و پوریا سرآبادانی به ثمر رساندند برابر حریف سیرجانی خود به پیروزی برسند.

شمس آذر قزوین با کسب این پیروزی و سه امتیاز مسابقه 34 امتیازی شد و در یک هفته مانده به پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ یک با اختلاف 6 امتیازی با تیم دوم جدول مقتدرانه به عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت ها دست یافت.

نکته جالب توجه قهرمانی شمس آذری ها در نیم فصل نخست اینکه عنوان آقای گلی و آقای پاس گل لیگ یک نیز به رحمان جعفری و احسان جودکی بازیکنان این تیم تعلق گرفت.
ترند های روز