۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
نمی‌توانیم در اهواز از شرایط میزبانی استفاده کنیم؛

پورموسوی: احساس‌مان این است توانایی‌های بیشتری داریم

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید خودشان هم از نتایج بدست آمده این تیم ناراحت هستند و احساس می‌کنند توانایی‌های بیشتری از این دارند.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ سیدسیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان پس از دیدار برابر خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: بازی سختی بود؛ حدود ۵۰ روز از شرایط مسابقه دور شده بودیم و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم البته در تعطیلی لیگ تمرینات منظمی را دنبال کردیم.

پورموسوی ادامه داد: علارغم شایستگی که داشتیم و امتیازهایی که تاکنون از دست داده‌ایم؛ تلاش‌مان این بود که با برد بازی‌هایمان را بعد از تعطیلات شروع کنیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که روزهای سخت و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص نتایج دور از انتظار این تیم بیان داشت: خودمان هم از نتایج تیم ناراحت هستیم چرا که نتایج خوبی یدست نیامده است؛ احساس‌مان این است که توانایی‌های بالایی داریم اما مشکلاتی چون اشتباه داوری و بحث فنی در نتایج تاثیرگذار بوده است؛ جا دارد از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه که در هر شرایطی پشتیبان تیم بودند؛ تشکر کنم.

وی در خصوص عدم حضور و همراهی هواداران تیم استقلال خوزستان در بازی‌های خانگی این تیم تصریح کرد: یکی از مشکلات‌مان این است که در اهواز نمی‌توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم؛ در حالی که در خیلی از شهرها که به میدان رفته‌ایم به تیم‌های میزبان مجوز داده‌اند تا هواداران آن تیم‌ها در استادیوم حضور یابند.

پورموسوی در خصوص نحوه قضاوت کوبل داوری نیز گفت: قضاوت داور بی نقص و خوب بود داوری که آمادگی جسمانی خوبی داشته باشد قطعا می تواند به صحنه‌ها نزدیک‌تر باشد.

سرمربی استقلال خورستان در خصوص از دست دادن پنالتی توسط علی وزیری پناه گفت: وزیری پناه تاکنون ۱۰گل برای تیم به ثمر رسانده و در رختکن هم به او گفتم که از دست دادن این پنالتی از ارزش‌هایت کم نمی‌کند و فوتبال همین است. انشا الله تلاش می‌کنیم که جبران شود زیرا به این گل‌ها نیاز داریم.