۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
تلاش‌شان ستودنی بود؛ آنها همکاری خوبی با ما داشتند؛

تمجید سرمربی‌ آرمان‌گهر از میزبانی شمس‌آذر قزوین

سرمربی آرمان‌گهر سیرجان از میزبانی مطلوب شمس‌آذر قزوین تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۱
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ قاسم شهبا در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص بازی با شمس آذر قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه تقریبا شمس آذر تمام بازی‌های خانگی خود را پیروز شده بود به همین دلیل بازی سختی را در پیش رو داشتیم اما با این وجود حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم شمس‌آذر نبودیم؛ در ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی را خوب شروع کردیم که جتی می‌توانستیم روی یک صحنه و موقعیتی که بدست آوردیم به گل هم برسیم.

شهبا ادامه داد: متاسفانه روی دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم؛ نیمه دوم به بازی برگشتیم و در ۱۰ دقیقه ابتدایی به گل رسیدیم بسیار هم خوب کار و موقعیت ایجاد کردیم ولی متاسفانه دقت نداشتیم و روی یک اشتباه بچه‌گانه بازیکن‌مان اشتباه کرد و پنالتی داد و در نهایت نتیجه را سه بر یک واگذار کردیم.

سرمربی آرمان‌گهر در خصوص میزبانی تیم شمس‌آذر و اینکه این دیدار با حدود یک ساعت و نیم تاخیر آغاز شد؛ گفت: واقعا جای تشکر دارد از کسانی که برای برگزاری مسابقه برنامه‌ریزی کردند. انصافا تلاش همه عوامل برگزاری مسابقه ستودنی بود؛ زمین را کاورکشی کردند بودند و صبح بازی نیز  نیروهای زیادی را برای برف روبی به ورزشگاه آورده بودند و شرایطی ایجاد کردند تا زمین را برای برگزاری مسابقه مهیا کنند از همه عوامل برگزاری مسابقه علی الخصوص سرپرست تیم شمس‌آذر تشکر می‌کنم که هر گونه همکاری با تیم ما داشت.

وی افزود: همچنین جا دارد از گروه داوری هم تشکر داشته باشم با وجود اینکه بازی را واگذار کردیم اما آنها انصافا قضاوت فوق العاده‌ای داشتند و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشت.

شهبا در خصوص بازی سخت و حساس بعدی تیمش برابر استقلال خوزستان بیان داشت: تمام تمرکز ما بر روی این بازی است؛ استقلال تیم بسیار خوبی است که کادرفنی مجرب و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد آنها مدعی صعود هستند و قطعا کار ما سخت است؛ برنامه ریزی ما این است که بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم که همراه با نتیجه هم باشد.

او در خصوص بازی تیمش در جام حذفی برابر استقلال ملاثانی هم گفت: به بازی جام حذفی که برابر استقلال ملاثانی در سیرجان است به عنوان یک بازی تدارکاتی به آن نگاه می‌کنیم؛ قطعا آقای اشکش زحمات زیادی برای این تیم کشیده که تلاشش ستودنی است. با توجه به نتایجی که با وجود مشکلات زیادی داشتنند؛ کسب کردند بازیکنان زیادی را از این تیم به فوتبال کشور معرفی کرد.

شهبا ادامه داد: آقای حمودی با توجه به تجاربی که دارد می‌تواند موفق باشد امیدوارم که این مهم نیز برایشان اتفاق بیفتد.