۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
نتایج مابقی مسابقات‌شان سه - صفر می‌شود؛

اختصاصی؛ انصراف دو تیم از ادامه لیگ سه

مسئول لیگ سه از انصراف دو تیم از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ سیدمحسن موسوی در این خصوص به خبرنگار دی‌اسپورت گفت: دو تیم امید حسن آباد قم و آرتیمان هفده ایرانیان خمین با ارسال نامه‌ای به کمیته مسابقات سازمان لیگ از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور انصراف دادند؛ که بدین ترتیب گروه‌ دوم تا پایان مرحله نخست 12 تیمی و گروه سوم که پیش از این 12 تیمی بود تا پایان رقابت‌ها 11 تیمی خواهد شد.

موسوی در پاسخ به این پرسش که نتایج دیدارهای باقی‌مانده این دو تیم سه بر صفر و یا کلیه نتایج آنها از جدول مسابقات پاک می‌شود؛ گفت: نتایج دیدارهای باقی‌مانده این دو تیم در جدول سه بر صفر لحاظ می‌شود اما در خصوص نتایج قبلی کمیته انضباطی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مسئول لیگ سه در پاسخ به این سوال که با خروج این دو تیم تغییری در تعداد تیم‌های ابقاء شده و یا سقوط کننده ایجاد خواهد شد؛ بیان داشت: هیچ تغییری در زمینه تعداد تیم‌های ابقاء شده و سقوط کننده ایجاد نمی شود و نحوه آن به منوال گذشته خواهد بود.

او ادامه داد: دو تیم اول و دوم به دور بعد صعود می کنند؛ تیم‌های سوم تا پنجم در دور نخست فصل آینده حضور خواهند داشت و تیم‌های ششم به بعد نیز به لیگ استان‌های مربوطه سقوط می‌کنند.