۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
این مهاجم در بازی های خانگی خطرناک تر است؛

رحمان جعفری آقای گل نیم فصل لیگ یک شد

مهاجم تیم فوتبال شمس آذر قزوین عنوان آقای گلی نیم‌فصل رقابتهای لیگ یک را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۱
رحمان جعفری آقای گل نیم فصل لیگ یک شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ نیم فصل نخست رقابت های لیگ یک باشگاه های کشور ظهر امروز با برگزاری یک دیدار باقی مانده از هفته هفدهم به پایان رسید.

رحمان جعفری مهاجم بابلی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با مجموع ۱۲ گل عنوان آقای گلی نیم فصل نخست رقابت های لیگ یک را به خود اختصاص داد. این عنوان در شرایطی برای مهاجم شمس آذر به ارمغان می آید که تیم او نیز با کسب ۳۴ امتیاز مقتدرانه در پایان ۱۷ هفته برگزار شده عنوان قهرمانی نیم فصل نخست را از آن خود کرد.

شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر در ۱۷ هفته نیم فصل نخست ۳۴ گل به ثمر رساندند که از این تعداد؛ ۱۲ گل توسط مهاجم بابلی این تیم به ثمر رسیده است. جعفری از مجموع ۱۲ گلی که به ثمر رسانده؛ ۱۰ گل را در بازی های داخل خانه و فقط دو گل را در بازی های خارج از خانه وارد دروازه حریفان کرده است.

رحمان جعفری آقای گل نیم فصل لیگ یک شد

رحمان جعفری آقای گل نیم فصل لیگ یک شد

قزوینی ها علاوه بر اینکه آقای گل نیم فصل نخست رقابت ها را در ترکیب تیم خود دارند با مجموع ۳۴ گلی که به ثمر رسانده اند بهترین خط حمله لیگ را تا پایان هفته هفدهم به نام خود ثبت کرده اند.

شایان ذکر است؛ که نیم فصل نخست؛ فصل گذشته  شهرام سالاری مهاجم وقت تیم خیبر خرم آباد و امیر شهیم مهاجم وقت تیم ماشین سازی تبریز با به ثمر رساندن ۷ گل مشترکا عنوان آقای گلی نیم فصل نخست رقابت های لیگ یک را به خود اختصاص داده بودند.
ترند های روز