۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
آغاز رسمی نقل و انتقالات لیگ یک؛

استفاده از بازیکنان جدید در جام حذفی منعی ندارد

نقل و انتقالات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ یک از امروز رسما آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نقل و انتقالات زمستانی و نیم‌فصل رقابت‌های لیگ یک از امروز یکشنبه 18 دی آغاز و تا روز پنجشنبه 13 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه ریزی کمیته مسابقات و هماهنگی با کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ؛ زمان نقل و انتقالات لیگ یک ضمن اینکه یک هفته پس از پایان زمان نقل و انتقالات لیگ برتر ادامه خواهد داشت تا بازیکنانی که فرصت جابه جایی و انتقال در لیگ برتر را پیدا نکردند بتوانند راهی لیگ یک شوند؛ سه هفته از دور برگشت از لیگ یک را نیز پوشش خواهد داد و حدود دو روز پس از اتمام هفته بیستم زمان نقل و انتقالات نیز به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام مهرداد شفیعی‌راد مسئول لیگ یک بازیکنانی که از امروز تا روز برگزاری مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی که روزهای بیستم، بیست و یکم می‌شود به تیم‌های جدید منتقل شوند می توانند تیم‌های خود را در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی همراهی کنند.

شفیعی‌راد در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در این خصوص اظهار داشت: بازیکنانی که به تازگی به تیم‌های جدیدی انتقال یافته‌اند در صورتی که نامه فسخ و یا رضایت‌نامه خود را از تیم قبلی خود دریافت و قراردادشان در سازمان لیگ ثبت و مدارکشان در پرونده تکمیل باشد و در مرحله نهایی کارت بازی برایشان صادر شود می توانند تیم جدیدشان را در رقابت‌های جام حذفی همراهی کنند.
ترند های روز