۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
ماجراجویی جدید در دومین تیم بندرنشین؛

مهدی کریمیان سرمربی فولاد هرمزگان شد

بازیکن سابق استقلال سرمربیگری تیم دسته دومی فولاد هرمزگان را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۲۶۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مهدی کریمیان هافبک سابق استقلال و سپاهان اصفهان که فصل گذشته موفق شده بود تیم دسته دومی شاهین بندرعامری را از رقابت های لیگ دو به لیگ یک برساند پس از جدایی نادر غله بانی سرمربی تیم فولاد هرمزگان و پیوستنش به شهرداری بندرعباس طی توافق نهایی با مدیران باشگاه فولاد هدایت این تیم دسته دومی را برعهده گرفت و رسما جانشین غله بانی شد.

کریمیان متولد ششم شهریور ماه سال ۱۳۵۶ در استان بوشهر است که در عرصه مربیگری سابقه سرمربیگری تیم شاهین بندرعامری و مربیگری تیم شاهین شهرداری بوشهر را در کارنامه خود دارد. او در دوران بازیکنی نیز سابقه بازی در تیم های مختلف  چون فجر سپاسی، برق شیراز، سپاهان، ذوب آهن، استقلال تهران و تراکتور را در کارنامه دارد. سرمربی جدید تیم فولاد هرمزگان در دی ماه سال ۱۳۹۷ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وی در هتریک قهرمانی سپاهان اصفهان و قهرمانی تراکتور در جام حذفی نقش بسزایی داشت و در زمان مربیگری علی دایی به تیم ملی کشورمان دعوت شده بود.

شایان ذکر است؛ تیم فولاد هرمزگان با کسب ۴ برد، ۴ تساوی، ۴ شکست و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار دارد.