۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
بمب خبری نقل و انتقالات در فوتبال خوزستان؛

رحیم زهیوی در تور خلیج‌ فارس ماهشهر

مهاجم سابق فولاد خوزستان به عضویت تیم دسته اولی خلیج‌فارس ماهشهر درآمد.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۳
رحیم زهیوی در تور خلیج‌ فارس ماهشهر
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ رحیم زهیوی مهاجم سابق فولاد خوزستان پس از توافق نهایی با مدیرعامل باشگاه دسته اولی خلیج ‌فارس بندرماهشهر و امضای قراردادی رسمی به جمع شاگردان داریوش هرمزی اضافه شد.

زهیوی که علاوه بر فولاد؛ سابقه بازی در لیگ برتر با تیم‌هایی چون استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد و در مقطعی با پیوستن به تیم الشحانیه قطر لژیونر شده بود؛ در نیم فصل دوم در تیم دسته اولی خلیج فارس ماهشهر بدنبال حفظ سومین سهمیه استان خوزستان در رقابت‌های لیگ یک خواهد بود.

مهاجم جدید و سوسنگردی خلیج‌فارس ماهشهر در پایان فصل ۹۵-۹۴ موفق شد جام قهرمانی لیگ پانزدهم را با پیراهن تیم استقلال خوزستان بالای سر ببرد و علاوه بر آن فصل بعد با پیراهن این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد.

وی در مدت دو سالی که از سال 94 تا 96 در عضویت این تیم بود در 42 مسابقه برای این تیم به میدان رفت و موفق شد در مجموع 14 گل برای این تیم به ثمر برساند.

او طی دو سال حضورش در تیم صنعت نفت آبادان نیز در 39 مسابقه در ترکیب این تیم قرار گرفت و توانست 14 گل برای آبادانی‌ها به ثمر برساند.