۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

ستاره جوان نود در بین برترین گلرهای نیم فصل

دروازه‌بان جوان و آینده‌دار تیم فوتبال نود ارومیه  در بین برترین گلرهای نیم فصل لیگ دو قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۳۵۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ باشگاه نود ارومیه طی سال‌های فعالیتش در حوزه فوتبال و تیمداری در رقابت‌های مختلف فوتبال کشور در بحث جوان‌گرایی، بومی گرایی و کشف استعدادهای برتر به خوبی عملکرده به طوری که توانسته بازیکنان جوان، با استعداد و باکیفیت را پرورش داده و به فوتبال کشور معرفی کند.

این باشگاه پرهوادار شمالغرب کشور در فصل جاری نیز توانسته همین روند بازیکن سازی و کشف استعدادهای برتر را با همکاری مربیان جوان ادامه دهد؛ عرفان خلیلی دروازه‌بان 23 ساله تیم فوتبال نود ارومیه یکی از این بازیکنان جوان، جویای نام و استعدادهای برتر محسوب می شود که باشگاه ارومیه‌ای با همکاری نوید حقیقت مربی دروازه‌بانان اصالتا آستارایی که سابقه دو صعود با تیم‌های مختلف به لیگ یک را در کارنامه دارد و در فصل جاری بدنبال سومین صعود با تیم نود ارومیه است؛ وی را کشف و با سرمایه گذاری که بر روی او انجام داده زمینه را برای پیشرفت این بازیکن فراهم ساخته و استعدادهای این جوان جویای نام را در معرض دید همگان علی الخصوص مربیان در فوتبال کشور قرار داده است.

خلیلی جوان بارها و بارها در مسابقات با سیوهای دیدنی خود مهاجمان حریف را در امر گلزنی ناکام گذاشته و با عملکرد فوق العاده‌ و فراتر از انتظاری که در نیم فصل نخست لیگ دو داشته توانسته در بین برترین گلرهای نیم فصل نخست این رقابت‌ها قرار و جزو تاثیرگذارترین بازیکن تیم نود ارومیه لقب بگیرد.

دروازه‌بان آینده دار نود ارومیه در 10 مسابقه رسمی با پیراهن این تیم در میادین حضور یافته و در 5 دیدار از این 10 مسابقه موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و 5 کلین شیت به نام خود در این تیم به ثبت برساند.

نود ارومیه تا پایان نیم فصل نخست لیگ دو با کسب مجموع 17 امتیاز در رتبه پنجم جدول گروه الف رقابت‌ها قرار گرفته است نکته مثبت و جالب امتیازگیری نود اینکه 13 امتیاز مجموع 17 امتیاز این تیم در شرایط و مسابقاتی بدست آمده که عرفان خلیلی به عنوان دروازه‌بان فیکس در ترکیب این تیم قرار گرفته است.

درخشش این دروازه‌بان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سبب شد تا تیم نود ارومیه با برتری 8 بر 7 در ضربات پنالتی برابر بعثت کرمانشاه به همراه تیم‌های بزرگ لیگ برتری چون پرسپولیس و استقلال و... در بین 16 تیم برتر جام حذفی قرار بگیرد.
ترند های روز