۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
نباید از سالم بودن ما سوء استفاده شود؛

سرمربی دریای بابل: قبل از بازی یک سری اطلاعات به ما داده‌اند!

سرمربی دریای بابل می‌گوید نباید از یک مالک، تیم و باشگاهش که سالم کار می کنند، زحمت می کشند و از جیب شخصی خود هزینه می کنند سوء استفاده شود تا خدایی نکرده حقش اجحاف شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۵
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ یونس گراییلی در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص داوری دیدار برابر ون‌پارس اصفهان در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت اظهار داشت: بازی ون‌پارس به خاطر اینکه بازیکنان جدید دیر به جمع ما اضافه شدند و از طرفی محسن ربیع خواه و چند بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم؛ هماهنگی لازم بین بازیکنان وجود نداشت، در خصوص داوری این بازی هم اصلا اعتراض ما روی آن صحنه مشکوکی که در محوطه ون‌پارس اتفاق افتاد؛ نبود من خودم سال‌ها فوتبالیست بودم و می دانم که داور دچار اشتباه می شود اما من احساس می کنم مدیریت شده بود! منظورم این است که صحنه‌های 50/50 مخصوصا در ضد حملات به نفع حریف می گرفت منظورم خدایی نکرده این نیست که بگویم داور ضعیف بود بلکه تجربه کافی را نداشت که بازی را مدیریت کند و این اتفاقات افتاد و گرنه خطای پنالتی را نگرفت اشکالی ندارد! اینها هم جزوی از بازی است.

گراییلی ادامه داد: واقعیت این است که متاسفانه آن برنامه تلویزیونی که مسابقات لیگ یک را پوشش می‌دهد در شرایطی که انتقال امتیاز به صورت کامل انجام گرفته است مدتی اسم تیم را رایکا اعلام می کردند و اشاره‌ای به نام دریا در این برنامه نمی شد که مورد اعتراض باشگاه هم قرار گرفت و مالک باشگاه نیز موضوع را با ارسال نامه‌ای به این برنامه تذکر داد، دوم اینکه وقتی کارشناسی داوری بازی‌های ما را نشان می‌دهند به صحنه‌های داوری دقت نمی کنند و برخی صحنه‌ها را نشان نمی‌دهند! واقعا نمی دانم داستان چیست؟ خوشبختانه مشکل نام تیم در آن برنامه حل شد و حتی مجری برنامه نیز به این موضوع که نامه‌ای به دست‌شان رسیده و باید اسم باشگاه را دریای بابل اعلام کنند اشاره و آن را اصلاح کردند.

سرمربی دریای کاسپین بابل در خصوص بازی استقلال خوزستان بیان داشت: استقلال خوزستان تیم پرمهره‌ای است، آنها در مقاطعی در شرایط ایده‌آلی قرار نداشتند و امتیاز زیادی را هم کسب نکرده‌اند؛ به نظرم با بازیکنانی که این تیم ابتدای فصل جذب کرد و مهره‌های فعلی که در اختیار دارد باید در صدر جدول قرار می گرفت.

وی ادامه داد: با این حال بازی بسیار سنگینی است اما بازیکنانم به اعتماد به نفس کاملی رسیده‌ و دست یافته‌اند، استقلال در خط جلو بازیکنان سرعتی دارد که ما فردا جدای اینکه به فکر کنترل خط حمله این تیم هستیم امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا به سه امتیاز بازی هم برسیم. شاید خیلی جالب باشد اینکه هر مربی اگر حدود 25‌ روز است که به یک تیم اضافه شده جانب احتیاط را لحاظ و رعایت می‌کند اما آنقدر بازیکنان تیم با انگیزه و نشاط تمرین می کنند و مهم‌تر از همه میل برد و پیروزی در آنها به وجود آمده است که این موضوع به ما هم انگیزه می دهد تا با سه امتیاز از اهواز به بابل برگردیم.

گراییلی در خصوص داوری بازی فردا برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: من کلا اعتقادم بر این است یک فوتبالیست می تواند اشتباه فردی در زمین داشته باشد اما فوتبالیستی پیشرفت می‌کند که تاکتیک پذیر باشد. اصلا روی صحنه‌های داوری مثلا در صحنه‌ای بازیکن بایستی کارت قرمز می گرفت اما داور کارت زرد نشان داد یا باید خطای پنالتی گرفته می شد اما داور نگرفت؛ بحثی ندارم چون تمام داوران دنیا اشتباهات این چنینی دارند ولی انتظار دارم برای چنین بازی سنگینی کمیته داوران از داوران باتجربه استفاده کند که بتواند بازی را کنترل کند. خدایی نکرده دنبال این نیستم که داور به سود ما یا به ضرر تیم حریف سوت بزند اصلا دنبال چنین قضایایی نیستم و فقط انتظارم این است داور باتجربه‌ای برای این بازی انتخاب شود تا اسیر جو بازی نشود و تحت تاثیر قرار نگیرد و بتواند بازی را مدیریت کند تا بازیکنان با آرامش بیشتری بازی کنند.

سرمربی دریای بابل افزود: کادرفنی تیم مقابل برای ما قابل احترام است اما به ما هم یک سری اطلاعات مثلا اینکه سرپرست تیم استقلال خوزستان در جریان مسابقه به داور اعتراض زیادی می کند را داده‌اند‌ اما با این حال من همیشه آدم خوشبینی هستم و امیدوارم اتفاقات بازی به نفع ما رقم بخورد.

او اضافه کرد: زمانی که وارد مجموعه دریا شدم تعجب کردم چرا این باشگاه کارگروهی برای اجرای مسابقات ندارد؛ افرادی که اینجا کار می کنند انسان‌هایی بی حاشیه و مثبتی هستند و اصلا به این موضوعات که بدانند داور مسابقه چه کسی است یا کنار زمین به داور اعتراض کنند فکر نمی کنند؛ به شما اطمینان می دهم که اعضای باشگاه مثل مالک و اعضای هیئت مدیره قبل از بازی اسم داور را نمی دانند و اصلا نمی دانند داور چه کسی است! و این موضوع برای فوتبال ما خوب است اما نباید از یک مالک، تیم و باشگاهش که سالم کار می کنند، زحمت می کشند و از جیب شخصی خود هزینه می کنند سوء استفاده شود تا خدایی نکرده حقش اجحاف شود.

گراییلی گفت: با توجه به شرایط سخت و اینکه تجهیزات کامل داوری مانند VAR را فعلا در کشور نداریم از کمیته داوران انتظار داریم تا نظارت بر داوری بیشتر باشد این قول را از طرف دریای کاسپین بابل می دهم که این تیم با توجه به شرایطی که به وجود آمد و بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند انشا الله نیم نگاهی به بالای جدول خواهیم داشت تا رتبه این تیم را در جدول تک رقمی کنیم.

او در پایان گفت: با توجه به شرایط سخت تماشاگران بابلی در بازی قبلی ون‌پارس آمدند و تیم را حمایت کردند و تا لحظه آخر تیم را تشویق کردند و نتیجه آن را هم گرفتند من این امیدواری را به مردم و هواداران بابلی می‌دهم که تمام تلاشم این خواهد بود که دریای کاسپین به حق و جایگاه واقعی‌اش برسد.
ترند های روز