۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
جمعه یا شنبه زمان جدید برگزاری مسابقه؛

بازی شهرداری همدان و شمس آذر به تعویق افتاد

بازی امروز دو تیم شهرداری همدان و شمس آذر قزوین به تعویق افتاد.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ دیدار دو تیم شهرداری همدان و شمس آذر قزوین که قرار بود در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ یک از ساعت 14 در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان برگزار شود به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مهرداد شفیعی راد در خصوص لغو و زمان جدید برگزاری این دیدار به خبرنگار دی‌اسپورت گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی که در شهر همدان حاکم است امکان برگزاری این مسابقه امروز وجود ندارد و بازی با چند روز تعویق برگزار خواهد شد.

شفیعی راد در خصوص اینکه تاریخ جدید برگزاری این مسابقه چه زمانی خواهد بود بیان کرد: این مسابقه یا روز جمعه هفته جاری و یا شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد شد.

مسئول لیگ یک در خصوص اینکه با توجه به تعویق چند روزه این مسابقه تغییری در برنامه هفته بیست و سوم لحاظ نخواهد شد اظهار داشت: خیر؛ این فضا فضایی بود که از قبل پیش بینی شده بود ممکن است مسابقاتی معوقه شود و ایجاد وقفه تا مسابقات هفته بعد به دلیل برگزاری مسابقات جام حذفی این امکان را می دهد تا در این بازه زمانی برگزاری مسابقات معوقه را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات هفته بعدی روز شنبه 6 اسفندماه برگزار خواهد شد بنابراین نیازی به هیچ گونه تغییری در هفته بیست و سوم نیست.