۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
سرنوشت مسابقه را کمیته انضباطی تعیین می‌کند؛

بازی شاهین بوشهر - شهدای بابلسر لغو شد

سرنوشت یک مسابقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تعیین خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۸۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال شهدای بابلسر طبق برنامه در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دو بعد از ظهر امروز از ساعت 14:15 میهمان تیم شاهین تابان بوشهر بود که مسابقه دو تیم به دلیل عدم حضور تیم شهدای بابلسر در بوشهر برگزار نشد.

کاروان شهدای بابلسر قرار بود روز گذشته با اتوبوس راهی تهران شوند تا با پرواز تهران - بوشهر برای انجام مسابقه با شاهین راهی بوشهر شوند اما انسداد جاده هراز سبب شد تا کاروان شهدای بابلسر نتواند خود را به صورت زمینی و با اتوبوس به تهران برساند همین موضوع بابلسری‌ها را مجبور کرد تا با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق مسابقه شوند.

با این حال درخواست بابلسری‌ها به دلیل کمبود زمان جهت طی مراحل اداری به ثمر ننشست تا این دیدار هر چند با حضور تیم میزبان و تیم داوری در زمین و انجام تشریفات آغازین مسابقه پس از صورتجلسه عدم حضور تیم شهدای بابلسر لغو و پرونده آن برای اتخاذ تصمیم نهایی به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.

امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دو در این خصوص در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت اظهار داشت: به دلیل عدم حضور تیم شهدای بابلسر؛ صورتجلسه‌ای تنظیم و بازی لغو شد. تشریفات آغازین مسابقه با حضور تیم میزبان و تیم داوری انجام شد.

فراهانی افزود: پرونده و گزارشات داور و نماینده فدراسیون بلافاصله به دست ما برسد به کمیته انضباطی ارجاع داده می شود تا در خصوص اتفاقات آن کمیته انضباطی تصمیم نهایی را اتخاذ کند. هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد موظف به اجرای آن هستیم.

مسئول لیگ دو اضافه کرد: تیم بابلسر هر مدارکی دال بر اینکه اثبات کند قصوری در این زمینه ندارد باید در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد.
ترند های روز