۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
اعلام اسامی اعضای جدید کادرفنی؛

محسن بنگر سرمربی شهرداری آستارا شد

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس هدایت تیم دسته اولی شهرداری استارا بر عهده گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۷۳۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس با عقد قراردادی رسمی هدایت شهرداری آستارا را برعهده گرفت.

شهرداری آستارا که پس از جدایی پیروز قربانی در دو هفته متوالی بدون سرمربی به مصاف تیم‌های خلیج‌فارس ماهشهر و چوکای تالش رفته بود با انتخاب بنگر به عنوان سرمربی جدید در ادامه لیگ با هدایت کاپیتان سابق پرسپولیس در میادین حضور خواهد یافت. 

بنگر که پیش از این سابقه در مقطعی سابقه مربیگری در تیم پارس جنوبی و همچنین سابقه سرمربیگری در تیم شهرداری نوشهر را در کارنامه دارد و با این تیم از رقابت‌های لیگ سه به لیگ دو صعود کرده است حالا در تیم شهرداری آستارا برای حفظ سهمیه تیم بندرنشین و مرزی استان گیلان در رقابت‌های لیگ یک کار بسیار سختی را در پیش دارد.

همچنین با صلاحدید وی رحمان احمدی دروازبان سابق تیم ملی ایران و مربی دروازبانان فصل گذشته باشگاه سپاهان اصفهان به عنوان مربی درواز‌ه‌بانان به تیم شهرداری آستارا اضافه شد.

محسن بنگر سرمربی شهرداری آستارا شد

همچنین مهدی عینی که دارای مدرک مربیگری A آسیا می باشد و سابقه سرمربیگری و مربیگری در تیم شهرداری نوشهر را در کارنامه دارد و عمار رمضانی نژاد مربی سابق تیم‌های نساجی مازندران، ملوان بندرانزلی، ماشین سازی تبریز، راه آهن، آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل نیز با عقد قرار دادی رسمی به عنوان مربی به عضویت کادرفنی شهرداری آستارا درآمدند.

علیرضا لطیفی نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار یاشین سزاوار دیگر اعضای کادر فنی تیم شهرداری آستارا را تشکیل خواهند داد.

محسن بنگر سرمربی شهرداری آستارا شد

محسن بنگر سرمربی شهرداری آستارا شد