۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
300 دقیقه گلری مفید برای پارس جنوبی؛

احمدی مهره کلیدی ایمان روی نیمکت!

دروازه‌بان بوشهری تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق به ثبت سومین کلیت‌شیت با پیراهن این تیم شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۵۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ عبدالصمد احمدی دروازه‌بان بومی و اصالتا بوشهری تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دو مسابقه‌ متوالی برابر دریای کاسپین بابل و ون‌پارس اصفهان که به صورت فیکس در ترکیب این تیم قرار گرفت علاوه بر اینکه عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت موفق به ثبت دو کلین شیت شد به طوری که او در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور برابر نماینده بابل توانست دروازه تیمش را در طول 120 دقیقه بسته نگه دارد و با درخشش در ضیافت ضربات پنالتی سبب صعود تیمش به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها با حضور تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس، استقلال شود.

البته احمدی قبل از دو بازی برابر دریای بابل و ون‌پارس در دیدار برابر مس شهربابک نیز در ترکیب پارس جنوبی قرار گرفت و توانست در آن بازی نیز عملکرد و واکنش‌های فوق العاده‌ای داشته باشد و نخستین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند.

با ابن وجود پارس جنوبی در شرایطی با دروازه‌بانی احمدی ون‌پارس را در اصفهان متوقف کرد که تیم اصفهانی در 2 مسابقه خانگی خود از شروع نیم فصل دوم و پیش از این بازی موفق به گلزنی و کسب پیروزی با رضا کرملاچعب مهاجم جدید و گلزن خود شده بود؛ ون پارس در هر 3 مسابقه خانگی خود طی 9 هفته اخیر حداقل با به ثمر رساندن 2 گل این مسابقات را با برد پشت سر گذاشته بود.

احمدی مهره کلیدی ایمان روی نیمکت!

این دروازه‌بان بوشهری طی زمان 300 دقیقه‌‌ای سه مسابقه رسمی که برای تیم پارس جنوبی به میدان رفته توانسته برای این تیم مفید واقع شود و دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

درخشش احمدی در سه مسابقه نشان داد که پارس جنوبی جم علاوه بر زمین مسابقه؛ مهره‌های کلیدی نیز بر روی نیمکت دارد که از پتانسیل و توانایی‌هایی زیادی برخوردار هستند.

این نکته نیز در مورد عبدالصمد احمدی قابل ذکر است که این دروازه‌بان در دیدار مرحله سوم جام حذفی برابر شمس آذر قزوین در ترکیب تیمش قرار گرفت و حدود 10 دقیقه برای این تیم بازی کرد اما به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نتوانست تیمش را تا پایان مسابقه همراهی کند؛ او در مدت زمان کوتاهی که در این مسابقه در درون دروازه پارس جم حضور داشت گلی را دریافت نکرد و جای خود را به روزبه سینکی داد.