۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
فقط به لیگ برتر فکر می‌کنیم؛

محمدی: شمس آذر تیم‌داری را به درستی معنا کرده است

مدافع گلزن تیم فوتبال شمس آذر می گوید: همه تیم ها برابر شمس آذر بازی متفاوت و قوی را به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت و به نقل از باشگاه شمس آذر قزوین؛ مهدی محمدی کاپیتان این تیم پیش از دیدار برابر شهرداری آستارا اظهار کرد: شرایط خوب است و خدا را شکر برای بازی برابر شهردای آستار آماده ایم و تنها در اندیشه نتیجه گرفتن و نزدیک تر شدن به هدف اصلی  یعنی صعود به لیگ برتر هستیم.


وی که این روزها بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می‌بندد با اشاره به روند بسیار خوب شمس آذر در فصل جاری لیگ یک، گفت: در این مسیر مدیریت باشگاه و مدیریت کادرفنی نقش بسزایی در موفقیت تیم داشته اند. خدا را شکر باشگاه نسبت به تعهدات خود در قبال پرداختی مطالبات به بازیکنان همیشه به موقع عمل کرده است و بازیکنان اصلا دغدغه ای در این زمینه نداشته اند. ضمن این که سرمربی محترم تیم نیز واقعا زحمت می کشد.

این بازیکن تیم فوتبال شمس آذر عنوان کرد: همدلی و رفاقت خوبی بین بازیکنان وجود دارد و این نیز از دیگر عوامل موفقیت تیم است. در تیم ما فرقی ندارد چه بازیکنی برای بازی در ترکیب اصلی است و همه فقط برای یک هدف که قهرمانی و صعود به لیگ برتر است می جنگیم.

وی با اشاره به برخی صحبت ها که نوع باشگاه داری شمس آذر در حد لیگ برتر است، ادامه داد: باشگاه ما تیم داری را به درستی معنا کرده است و این مهم را می توان در بخش های مختلف مشاهده کرد. مالکان شمس آذر نیز سنگ تمام گذاشته اند و تنها به دنبال پیشرفت تیم هستند.

محمدی با بیان این که حق مردم قزوین داشتن یک تیم مقتدر در لیگ برتر است، گفت: امیدوارم تیم را با شایستگی و اقتدار به لیگ برتر برسانیم. هر چند فوتبال غیرقابل پیش بینی است اما تمام تلاش مان را می کنیم تا همین اختلاف امتیاز دو رقمی با تیم های مدعی دیگر را حفظ کنیم.

محمدی در پایان عنوان کرد: نکته مثبت تیم ما این است که هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و در تمام بازی ها برای برد وارد زمین می شویم . البته همه رقبا چه بالای جدول و چه پایین جدول نیز با انگیزه متقاوت مقابل ما حاضر می شوند و بازی متفاوتی را هم به نمایش می گذارند.
ترند های روز