۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
اردیبهشت سال آینده لیگ به پایان می‌رسد؛

اعلام زمان قرعه کشی و برگزاری فینال و مراحل پلی‌آف لیگ دو

مسئول لیگ دسته دوم زمان قرعه کشی و برگزاری فینال و مراحل پلی‌آف این رقابت‌ها را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۴۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته دوم کشور در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص اینکه لیگ دو در تاریخی به پایان خواهد رسید اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی‌هایی که در کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام دادیم البته اگر اتفاق خاصی در هفته‌های باقی‌مانده رخ ندهد و مسابقات طبق برنامه ریزی‌ها در زمان‌های معین برگزار شود؛ لیگ را در روز دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال آینده به پایان خواهیم رساند.

فراهانی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتمام مسابقات مرحله گروهی در این تاریخ؛ مرحله پلی‌آف چه زمانی قرعه کشی و برگزار خواهد شد؛ بیان داشت: در نظر گرفتیم دو روز پس از اتمام مسابقات مرحله گروهی یعنی در تاریخ چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف قرعه کشی این مرحله را برگزار کنیم.

مسئول لیگ دو افزود: ما برای برگزاری بازی رفت مرحله پلی آف روز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه را تعیین کردیم و بازی برگشت نیز شنبه 6 خردادماه برگزار خواهد شد تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص شود.

وی ادامه داد: به مانند هر سال که برای تعیین قهرمان لیگ مسابقه فینال برگزار می‌کنیم؛ در این فصل نیز مسابقه فینال را خواهیم داشت که بین دو تیم صدرنشین گروه اول و دوم برگزار خواهد شد.

فراهانی در پایان در خصوص زمان برگزاری فینال لیگ دو نیز گفت: روز پنجشنبه 28 اردیبهشت‌ماه فینال لیگ دو برگزار خواهد شد تا قهرمان رقابت‌ها از بین دو  سرگروه؛ گروه‌های اول و دوم مشخص شود.
ترند های روز