۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
اختصاصی دی اسپورت

محمدرضا میمدی؛ مدافعی که فوتبال بوشهر به خود ندیده است

میمدی از مدافعان بلندقامت و تأثیرگذار شاهین در نیم فصل دوم بوده که نقشی اساسی در موفقیت این تیم پرهوادار بوشهری داشته است.
کد خبر: ۱۲۰۸۴۸
محمدرضا میمدی؛ مدافعی که فوتبال بوشهر به خود ندیده است

به گزارش دی اسپورت، محمدرضا میمدی از مدافعان کلاسیک، سرزن و جنگجو فوتبال بوشهر محسوب می‌شود و با توجه به قد و قامت خوبی که دارد از موفق ترین‌های خط دفاعی تاریخ فوتبال بوشهر می‌توان از وی نام برد که علاوه بر دفاع در فاز هجومی هم یاری رسان تیمش بوده است. 

میمدی به واسطه جایگیری صحیح و در لحظات تأثیرگذار با قطع توپ‌های هوایی و همچنین تکل زدن و سد کردن به موقع توپ مانع گلزنی حریف می‌شود. 

مدافعی که در سریعترین زمان ممکن توپ ارسالی را قطع می‌کند و جلوی حملات برنامه ریزی شده حریف را می‌گیرد و همچنین توان بالایی در بازیسازی با پاسهای کوتاه از عقب زمین را داراست. 

میمدی در دیدار روز گذشته مقابل شهید قندی یزد از بهترین‌های شاهین بود و با خصوصیاتی که اشاره شد دو بار ناجی تیمش شد تا اگر حرفی به گزاف نگفته باشیم و قطعاً به راحتی می‌تواند در لیگ برتر توپ بزند. 

محمدرضا میمدی؛ مدافعی که فوتبال بوشهر به خود ندیده است

محمدرضا میمدی مدافع متعصبی که از سال ۹۳ با پیراهن شاهین بوشهر خود را در فوتبال استان مطرح کرد و در نیم فصل دوم لیگ دو کشور به جمع شاگردان مهدی قنبری اضافه شد و در پنج بازی که در نیم فصل با پیراهن شاهین به میدان رفته در چهار بازی دروازه تیمش باز نشده و این یک آمار خوب برای خط دفاعی شاهین بوده است.
ترند های روز