۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

شادکام مدعی بدون حاشیه

تیم فوتبال شادکام، نماینده خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ سه فوتبال ایران تمرینات خود را در آرامش و با قدرت پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ مشکلات فوتبال خراسان رضوی و مشهد موضوع جدیدی نیست و بروز اتفاقات مختلف باعث شده تا خراسان رضوی با امکانات فراوان و پتانسیل بالا در زمینه بازیکن حالا در سه سطح اول فوتبال ایران نماینده‌ای نداشته باشد.

از فصل قبل رقابت‌های لیگ سه تاسیس تیم شادکام نوید روزهای خوب برای فوتبال مشهد بود. هرچند اهداف مدیران این تیم از روز اول صعود به رقابت‌های لیگ دو بود اما بقا در مرحله دوم لیگ سه در اولین فصل عملکرد قابل قبولی برای مجموعه شادکام بود.

این فصل نیز مدیران این تیم به دور از حاشیه تمام توان خود را برای موفقیت این تیم و فوتبال مشهد خرج می‌کنند. در گام اول مالک جوان و فوتبالی این تیم موفق شد مشکلات مالکیتی تیم را برطرف کند تا با خیال آسوده مهیای پیش فصل شوند.

شادکام با ادامه همکاری با سعید خانی ستاره سابق ابومسلم و سرمربی فصل قبل خود نشان داد که به کادرفنی خود اعتماد کامل دارد. با ابقای خانی فعالیت تیم شادکام در بازار نقل‌و‌انتقالات آغاز شد و مدیران باشگاه با حمایت ویژه از سعید خانی ستاره‌های مد نظر وی را جذب کردند.

شادکام این فصل با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه از مدعیان اصلی صعود به لیگ دو خواهد بود. از نکات مهم در عملکرد مدیران این تیم به پرهیز آن‌ها از حاشیه می‌توان اشاره کرد.

همدلی و اتحاد از ویژگی‌های بارز این تیم است و تمرینات این تیم با جدیت در زمین چمن دانشگاه فردوسی مشهد پیگیری می‌شود.

حضور محمد شادکام مالک و مدیرعامل باشگاه و مجتبی صحرانشین قائم مقام باشگاه در تمرین باعث دلگرمی کادرفنی و بازیکنان می‌گردد. این فصل سید محمد حسینی ستاره سابق ابومسلم و ذوب‌آهن به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال شادکام فعالیت دارد.

محمد شادکام و صحرانشین، در روز ثبت قرارداد کادرفنی و بازیکنان در هیات فوتبال، با پرداخت بخشی از مطالبات آن‌ها حسن نیت خود را ثابت کردند و از بازیکنان خواستند بدون دغدغه فقط به فکر صعود به لیگ دو باشند.

از سوی دیگر ارتباط خوبی بین مدیران شادکام با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیات فوتبال خراسان رضوی وجود دارد که مطمئنا این موضوع تاثیر مثبتی در طول فصل برای این تیم خواهد داشت.

مجید فارغ، سعید چاهجویی، معصوم برجی، سعید اصغرپور، مجید قریشی، شاهین محمدی، مهدی خاقانی، آرش همایونی، صادق حکیمی، علیرضا صادقی از امیدهای شادکام در راه صعود هستند.
ترند های روز