۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

عملکرد گزینه مورد وثوق رسانه خاص برای پارس جم

یکی از رسانه‌های پایتخت‌نشین دلسوزتر از هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی جم؛ به شدت به دنبال تغییر کادرفنی و یا معرفی مدیرفنی در این تیم است!
کد خبر: ۱۲۰۹۳۲
عملکرد گزینه مورد وثوق رسانه خاص برای پارس جم
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ پارس جنوبی جم با وجود شکست برابر آرمان‌گهر سیرجان هنوز هم از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار است و از این رو یکی از مدعیان لیگ یک محسوب می‌شود ولی با این وجود از روز گذشته یکی از رسانه‌های پایتخت‌نشین دلسوزتر از هیئت مدیره این باشگاه؛ به شدت به دنبال تغییر کادرفنی و یا معرفی مدیرفنی در این تیم است!

پس از شکست پارس جنوبی جم مقابل آرمان‌گهر سیرجان، این رسانه‌ پایتخت نشین بدون توجه به خروجی جلسه و تصمیم هیئت مدیره باشگاه جنوبی، امید روانخواه را به عنوان مدیرفنی پارس جنوبی معرفی کرد!

در شرایطی انتخاب روانخواه به عنوان مدیرفنی پارس جنوبی از سوی رسانه پایتخت نشین مطرح می شود که این مربی در مقایسه با مجید جلالی مدیرفنی فصل گذشته این تیم و یا سایر نفرات باتجربه و کارنامه‌داری که می‌‌توانند به عنوان مدیرفنی در این تیم معرفی شوند؛ نه تنها از تجربه بسیار کمتری برخوردار است بلکه از بدو ورودش به عرصه مربیگری غیر از صعود جنجالی با تیم نیروی زمینی تهران به لیگ یک؛ دستاورد و موفقیت دیگری را با تیم‌های تحت هدایتش بدست نیاورده و به نظر می‌رسد چنین انتخابی بیش از هر کسی بهرام رضائیان، مدیرعامل این باشگاه را که با کوله باری از تجربه بر صندلی مدیریت این باشگاه در فصل جاری تکیه زده در بین هواداران جمی زیر سوال ببرد!

در ادامه عملکرد روانخواه در عرصه مربیگری را مورد بررسی قرار داده‌ایم که در زیر می خوانید:

*فصل 98-97 - نیروی زمینی (صعود به لیگ یک)
نیروی زمینی در فصل 98-97 در گروه دوم لیگ دو حضور داشت که در پایان مرحله گروهی با 43 امتیاز و قرارگیری در رتبه دوم جدول به مرحله پلی‌آف صعود کرد. این تیم با برتری 2 بر یک در بازی جنجالی دور برگشت پلی آف برابر داماش به لیگ یک صعود کرد.

*فصل 99-98 نیروی زمینی (سقوط به لیگ دو!)
تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در فصل 99-98 پس از یک فصل حضور در لیگ یک با هدایت روانخواه در پایان فصل با کسب 8‌ برد، 9 مساوی، 17 باخت و در مجموع 33 امتیاز طی 34 هفته و قرارگیری در رده شانزدهم جدول به لیگ دو سقوط کرد!

*فصل 1400- 1399 (خیبر خرم آباد - بادران)

او در ابتدای فصل 1400-1399 هدایت خیبر خرم‌آباد را برعهده گرفت و پس از تجربه 1 پیروزی، یک تساوی و 2 باخت در پایان هفته چهارم از سمت خود برکنار شد!

روانخواه از هفته 26 همان فصل به عنوان سرمربی تیم مدعی بادران تهران انتخاب شد؛ او این تیم مدعی را در آن مقطع با 41 امتیاز و رتبه دومی تحویل گرفت و در پایان فصل با 60 امتیاز و رتبه سومی تحویل داد و نهایتا نتوانست این تیم را به سطح اول فوتبال کشور برساند! دستاورد روانخواه طی 9 هفته حضور بر روی نیمکت بادران 6 برد، 1 تساوی، 2 باخت و در مجموع کسب 19 امتیاز بود.

*فصل 1401-1400 (سایپا)

نهایتا روانخواه فصل گذشته پس از شکست سایپا برابر شمس آذر و برکناری سعید اخباری از هدایت این تیم؛ از هفته یازدهم تا پایان هفته بیست و هشتم بر روی نیمکت این تیم نشست و در مدت 18 هفته حضورش به عنوان سرمربی سایپا با این تیم 5 برد، 8 تساوی، 5‌ باخت را تجربه کرد.

او تیم سایپا را در شرایطی تحویل گرفت که تا پایان هفته دهم با 11 امتیاز در رتبه 13 جدول قرار داشت اما پس از 18 هفته فقط با یک پله صعود در جدول تحویل مدیران این باشگاه داد؛ این مربی قبل از اینکه دومین برکناری فصل خود را تجربه کند دو روز پس از پایان هفته بیست و هشتم از سمت خود استعفاء داد.

با این حال باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در خصوص معرفی شخصی به عنوان مدیرفنی تیم پارس جنوبی اتفاق خواهد افتاد.