۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
شوک به خلیج‌فارس قبل از بازی خیبر؛

تصمیم غیرمنتظره هرمزی؛ خداحافظ ماهشهر!

سرمربی خلیج‌فارس بندرماهشهر در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در شرایطی که خلیج‌فارس بندرماهشهر با حضور داریوش هرمزی در راس کادرفنی این تیم روند صعودی را به خود گرفته و امیدها را برای بقای تنها نماینده ماهشهر در رقابت‌های لیگ یک زنده نگه داشته بود و همگان بر این باور بودند که سهمیه خلیج‌فارس با این مربی در لیگ حفظ می شود اما او در تصمیمی غیر منتطره قصد دارد از جمع ماهشهری‌ها جدا شود!

گویا مشکلات مالی و عدم پایبندی مدیران این باشگاه نسبت به تعهدات در قبال بازیکنان و کادرفنی و عدم دریافتی آنها در آستانه عید سبب دلخوری سرمربی اصالتا خوزستانی خلیج‌فارس شده و او را در آستانه جدایی از این تیم ماهشهری قرار داده است.

داریوش هرمزی از هفته سیزدهم به صورت رسمی بر روی نیمکت خلیج‌فارس ماهشهر نشست و طی 12 هفته حضورش به عنوان سرمربی خلیج‌فارس؛ 4 برد، 3 تساوی و 5 شکست را با این تیم تجربه کرد.

تیم خلیج فارس بندرماهشهر هم اکنون با 20 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول لیگ یک قرار دارد و از امید بیشتری برای بقا در لیگ یک برخوردار است؛ جدایی هرمزی در مقطعی که این تیم روند صعودی را به خود گرفته می‌تواند ضربه بزرگی برای تنها نماینده ماهشهر وارد کند‌.

گفته می‌شود سرمربی خلیج‌فارس ماهشهر ظهر امروز کاروان این تیم را برای سفر به مشهد مقدس جهت بازی برابر خیبر خرم‌آباد همراهی نکرده است و با این حال باید منتظر ماند و دید که مدیران باشگاه خلیج‌فارس ماهشهر در قبال این تصمیم غیرمنتظره از سوی سرمربی این باشگاه چه تصمیماتی را اتخاذ خواهند کرد.
ترند های روز