۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

شهبا به باشگاه دویست تایی‌ها پیوست

سرمربی آرمان‌گهر سیرجان دویست‌مین حضور خود بر روی نیمکت این تیم را تجربه خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۹۷۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال آرمان‌گهر سیرجان در هفته بیست و ششم لیگ یک دقایقی دیگر در بندرآستارا برابر شاگردان محسن بنگر صف آرایی خواهد کرد. قاسم شهبا در این مسابقه برای دویستمین بار روی نیمکت آرمان‌گهری‌ها خواهد نشست و مسئولیت فنی این تیم را برعهده خواهد داشت.

باسابقه‌ترین سرمربی لیگ یک در کارنامه خود توانسته افتخارات متعددی را با آرمان‌گهر ثبت نماید که قله این افتخارات، کسب عنوان قهرمانی فوتبال کارگران جهان با این تیم و همچنین دو بار قهرمانی فوتبال کارگران ایران با آرمان‌گهر است.

سرمربی مشهور، خوش‌اخلاق و حرفه‌ای سیرجانی که ۱۱ سال سابقه هدایت تیم گل‌گهر را نیز در کارنامه دارد، با دعوت جواد هندیزی مدیرعامل جوان باشگاه آرمان‌گهر به این تیم پیوست و پس از اضافه شدنش به این تیم در نخستین سال حضورش توانست با آرمان‌گهر از لیگ سه به لیگ دو و سپس به لیگ یک صعود کند و اکنون ۴ سال است که هدایت تیم آرمان‌گهر در این لیگ را بر عهده دارد.

شهبا در اولین سال حضور خود به همراه آرمان‌گهر در لیگ دسته یک، موفق شد با ۴۳ امتیاز در رتبه ۱۱ جدول بایستد. در سال دوم حضور او، آرمان‌گهر با ۴۹ امتیاز در رتبه ۹ جدول قرار گرفت و در سومین سال حضور که اوج درخشش آرمان‌گهر بود، با ۶۱ امتیاز صاحب رتبه سوم‌ جدول شد.

امسال نیز که باشگاه آرمان‌گهر سیاست‌ بومی‌گرایی تام و تمام را در پیش گرفته، تا بدین‌جای کار با کسب ۲۵ امتیاز در رده ۱۳ جدول قرار دارد و امیدوار است با کسب ۳ امتیاز امروز، این رتبه را بهبود ببخشد.