۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
نه امتیاز قندی برگشت و نه جریمه بخشیده شد؛

تایید رای انضباطی شهیدقندی - داماش در کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه شهید قندی یزد اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۰۹۹۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در پی درخواست تجدیدنظرخواهی از سوی باشگاه شهید قندی یزد نزد کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مطروحه این باشگاه با داماش گیلان این رکن قضایی فدراسیون پس از بررسی مستندات موجود رای خود را در خصوص پرونده مسابقه دو تیم اعلام کرد.

بر اساس رای کمیته استیناف؛ کلیه جرایم انضباطی اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عینا تایید گردید. بدین ترتیب با صدور این رای کسر سه امتیاز از تیم شهید قندی یزد و همچنین محرومیت و جریمه نقدی این باشگاه و مقداد اکبرخواه بازیکن این تیم قطعی شد.

در رای صادره از سوی کمیته استیناف آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه شهید قندی یزد نسبت به رای شماره ۳۲۶۰ مورخ ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت باشگاه تجدید نظرخواه به بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل استفاده از رضایت نامه جعلی به صورت غیر قانونی در جریان تنظیم قرارداد با بازیکن آقای محمدعلی اکبرخواه و ثبت در سازمان لیگ و استفاده از ایشان در مسابقات لیگ دسته دوم کشور در مورخ ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ با بررسی محتویات پرونده ملاحظه اظهارات بازیکن مربوطه و امعان نظر در لایحه اعتراضیه باشگاه مذکور دلیل موجهی برای فسخ دادنامه یاد شده ارائه نگردیده لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلال مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده؛ مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید و اعلام می گردد. رای صادره قطعی است.