۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
در مرامم نیست به جهانبخش بی معرفتی کنم؛

جهانگیر رهبری چوکا را پس زد

جهانگیر عسگری با انتشار متنی از سرمربیگری چوکا انصراف داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۹۸
جهانگیر رهبری چوکا را پس زد
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ جهانگیر عسکری مربی چوکای تالش که پس از برکناری جهانبخش جعفری از هدایت سبزپوشان تالشی از سوی مالک این باشگاه به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده بود امروز با انتشار متنی از سرمربیگری چوکا کناره‌‌گیری کرد.

عسکری در خصوص انصرافش از سرمربیگری چوکا نوشته؛ با توجه به اینکه او با پیشنهاد جهانبخش جعفری به این تیم ملحق شده از‌ این رو به لحاظ اخلاقی درست نیست این مسئولیت را بپذیرد، مربی چوکا در ادامه گفته نمی‌تواند تحمل کند که بازیکنش پول غذا نداشته باشد اما او کل پولش را از این باشگاه دریافت کند و برایش مهم نباشد که بازیکنش چطور زندگی می کند.

متنی که جهانگیر عسکری منتشر کرده به شرح زیر است:

سلام خدمت هوادارای خونگرم و با تعصب چوکای تالش بزرگ نمیدونم چی بگم در مقابل این همه محبت شما واقعا خیلی خیلی خوشحالم که شما هستید واقعاً خیلی از تیم های لیگ برتر آرزوی همچین هوادارایی رو دارن پرشور، متعصب و با غیرت.

دوستان طی صحبتی که با مالک باشگاه داشتیم ایشان گفتند که تا اعلام سرمربی جدید بنده این سمت را در اختیار بگیرم و منم بنا به دلایلی که بعداً خواهم گفت قبول کردم چون واقعاً چوکا رو قلبا دوست دارم و خودمو یه تالشی میدونم.

ولی یه واقعیت رو باید شما دوستان بدونید اونم اینه که چون من با پیشنهاد آقای جعفری به این تیم آمدم احساس می کنم از لحاظ معرفتی درست نیست که من بمونم. بماند که چه بی مهری در حق من شد ولی من نمیتونم مثل بقیه باشم.

همین جا اعلام می کنم اینجانب هیچ سمتی در باشگاه چوکای تالش ندارم و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم از آقای قهوه مالک باشگاه و آقای بهشتی تشکر می کنم که به من اعتماد کردند ولی بنا به این دلایلی که گفتم امکان همکاری وجود نداره از شما هواداران عزیز خواهش می کنم هر کس به عنوان کادرفنی به تیم اضافه شد دلی ازش حمایت کنید.

نمیتونم ببینم بازیکنم پول غذا نداره،، ولی من کل پولمو بگیرم و برام مهم نباشه بازیکنم چه جوری زندگی میکنه کل دریافتی من تو دو ماه 30 میلیون بوده بقیه‌اش هم به عشق هوادارا میبخشم یا علی.

جهانگیر رهبری چوکا را پس زد