۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

بیانیه باشگاه استقلال خوزستان در پی اتهام‌زنی‌ باشگاه ون‌پارس

در پی اعتراض باشگاه وپارس اصفهان به عملکرد ضعیف تیم داوری دیدار برابر استقلال خوزستان باشگاه خوزستانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ متن بیانیه باشگاه استقلال خوزستان به شرح زیر است:

این باشگاه در واکنش به موج اتهام‌زنی‌های پوچ و واهی، طرح ادعاهای کذب و بدون سند و مدرک که با هدف به انحراف کشیدن افکار عمومی انجام می‌شود، بیانیه‌ای صادر کرد و ضمن اعلام‌ طرح شکایت خواهان برخورد قاطع متولیان فوتبال کشور با آنهایی شد که بی پایه و اساس تهمت می‌زنند. در پی موفقیت های اخیر تیم فوتبال استقلال خوزستان طرح مسائل واهی و پوچ برای توجیه عملکرد نزد هواداران تیم‌ها در سرلوحه کار بعضی باشگاه‌ها قرار گرفته است.

متاسفانه پس از بازی مقابل تیم خوب ون پارس اصفهان روابط عمومی این باشگاه از جملاتی استفاده کرده است که در شان این باشگاه و مردم خونگرم اصفهان نیست. اینکه تیم ون پارس اصفهان تا کنون چهار بار سرمربی خود را تغییر داده است و تیشه به ریشه خود می زند و در امر نتیجه گیری موفق نیست آیا به تیمی دیگر مربوط می شود؟؟

این روزها شاهد موج جدیدی از اتهام‌زدن‌ها هستیم در حالی که افراد، برای ادعاهای خود مدرکی ندارند و مستند صحبت نمی‌کنند. آنها به تعبیر خودشان با زیرکی اما در واقع به دلیل نداشتن هیچ مستندی و آگاهی از واهی بودن اظهارات تند خود، مهلک‌ترین هجمه‌ها را وارد می‌کنند. به نظر می‌رسد آن‌ها امیدوارند از زمین مسابقه گرفته تا خارج از آن به کمک‌شان بیایند تا استقلال خوزستان به پایین جدول کشیده شود.

در این بین آنها همه ارکان فوتبال را با اتهام‌هایی روبرو می‌سازند و به شکلی سازمان یافته با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی سعی دارند باورهای نادرست را به هواداران خود و مردم شهرها بقبولانند.

برخی رقبا حالا از رقابت با استقلال خوزستان عاجز مانده‌‌اند. آنها خود نمی‌توانند نتیجه بگیرند و برای توجیه ناکامی‌های خود با وجود هزینه‌های کلانی که انجام داده‌اند، شائبه ایجاد می‌کنند. این رفتار توهین به فوتبال، توهین به استقلال خوزستان ، توهین و تهمت آشکار به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، داوران و دیگر متولیان فوتبال و البته توهین به شعور هواداران خودشان است.

ما موظفیم به دفاع از حق و حقوق و زحمات کادر فنی و آبی ها و حمایت پرشور هواداران و پیشکسوتان خود و در این مسیر مصلحت اندیشی نخواهیم کرد.استقلال خوزستان رقابت جوانمردانه را فریاد می‌زند و فوتبال در مستطیل سبز برگزار می‌شود.