۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
شوک به صدرنشین لیگ یک؛

شهاب زندی از مدیرعاملی شمس آذر استعفا داد

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین از سمت خود کناره گیری کرد.
کد خبر: ۱۲۱۱۲۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت شهاب زندی مدیرعامل جوان و فوتبالی باشگاه شمس آذر قزوین که در نخستین سال تجربه مدیریتی‌اش عملکرد فوق العاده‌ و دستاوردهای مهمی را در این باشگاه شمس آذر بدست آورد بنا به دلایلی نامعلوم از سمت خود کناره‌گیری کرد.

شمس آذر قزوین با مدیریت زندی در فصل جاری لیگ یک نتایج و رکوردهای فوق‌العاده‌ای به ثبت رساند و هم اکنون با فاصله امتیازی مناسبی از سایر تیم‌ها به تنهایی در صدر جدول رقابت‌های لیگ یک قرار گرفته است.

باشگاه شمس آذر در نخستین سال مدیریتی زندی  به آکادمی و تیم‌های پایه خود سر و سامان داد، تیم‌ امید این باشگاه با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور به فصل آینده لیگ برتر امید صعود کرد و تیم بزرگسالان این باشگاه نیز با کسب نتایجی مطلوب و ثبت آمار و رکوردی فوق العاده، ایجاد اختلاف امتیازی مناسب با سایر تیم‌های مدعی و هفته‌ها صدرنشینی اکنون تنها گزینه اصلی برای کسب مقام قهرمانی فصل جاری لیگ یک محسوب می شود و در یک قدمی صعود به سطح اول فوتبال کشور قرار دارد.

متنی که مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در صفحه شخصی خود منتشر کرده به شرح زیر است:

با سلام خدمت هواداران عزیز خوشحالم که با عنایت خدا در جایگاه جدولی مناسبی قرار گرفتیم و صعود تیم به لیگ برتر مسجل شده است.

ضمن تبریک به مردم شریف قزوین بنده دیگر مدیرعامل تیم شمس آذر نیستم و استعفای خودم رو اعلام می‌کنم.

با آرزوی موفقیت برای مجموعه بزرگ شمس آذر و مردم عزیز

شهاب زندی از مدیرعاملی شمس آذر استعفا داد