۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

هتریک روانخواه در شکست

پارس جنوبی جم با انتصاب روانخواه به عنوان سرمربی از جمع مدعیان صعود فاصله گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۱۵۱
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ پارس جنوبی جم که با کادرفنی قبلی هفته‌ها در جمع تیم‌های مدعی صعود قرار داشت، پس از شکست برابر آرمان گهر با تصمیم مدیرانش برای دادن شوک، امید روانخواه را به عنوان جانشین وی معرفی کرد ولی او در دو بازی ابتدایی تمام امید تیم را ناامید کرد.

روانخواه در اولین تجربه هدایت پارس جنوبی ابتدا مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت که این بازی را با شکست دو بر یک به پایان رساند.

جنوبی‌ها در ادامه لیگ در دومین تجربه با سرمربی جدید خود مقابل تیم بحران زده خوشه طلایی به میدان رفتند که با باخت دو بر صفر برابر این تیم تمام امیدشان را برای صعود از دست دادند.

حالا این تیم در سومین مسابقه با هدایت روانخواه در بازی خانگی برابر چادرملو هم با وجود اینکه حتی نتوانست یک گل هم برساند تن به شکست داد تا علاوه بر اینکه عملا شانس صعود را از دست بدهد با مربی که طی سال‌های اخیر دستاورد چندان مهمی در عرصه مربیگری نداشته در شکست هتریک کرده و سومین باخت متوالی خود را تجربه کند.

در این میان سوالی که مطرح می شود این است، اگر قرار به عدم نتیجه‌گیری و خروج از جمع مدعیان جهت رسیدن به لیگ برتر بود، چرا مدیران باشگاه پارس جنوبی جم حاضر شدند چنین ضرر مالی هنگفتی را با تعویض کادرفنی متقبل شوند؟

در فوتبال رسم بر این است که با عدم نتیجه‌گیری، بازیکن یا سرمربی عوض می شوند، حال اینکه وقتی پارس جنوبی جم سال‌هاست با تصمیمات اشتباه مدیریتی جدا از بازماندن از صعود، از نظر مالی متضرر می شود، چه کسی و توسط چه ارگانی باید بازخواست شود؟