۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
مردم تالش اجازه نمی‌دهند سر چوکا را ببُرند؛

نورمحمدی: فکر نمی‌کنم داوری بتواند در تالش به سود تیمی سوت بزند

کاپیتان تیم فوتبال چوکای تالش می گوید دیگر مردم تالش اجازه نمی‌دهند هر هفته سر این تیم را ببُرند.
کد خبر: ۱۲۱۱۶۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ سامان نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص شائبه عدم حضور بازیکنان تیم چوکای تالش به دلیل عدم دریافت مطالبات در دیدار برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: مشکلات مالی که همیشه در چوکا وجود داشته، تعدادی از بازیکنان تیم نهایتا ۲۰ درصد دریافتی داشتند، برخی هم اصلا پولی دریافت نکرده‌اند، خودم هم که کاپیتان تیم هستم ۱۳ درصد دریافتی داشتم. قبل عید و این اواخر هم قول پرداخت پول دادند اما پرداخت نشد، خودم با تک تک بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم بیایید این چند بازی را با قدرت ادامه دهیم ما که حدود ۷-۶ ماه را تحمل کردیم این ۲-۱ ماه را هم آبرومندانه و با قدرت بازی کنیم تا شک و شبهه‌ای پیش نیاید. شاید ما ماندیم و حق تیمی هم ضایع نشد.

نورمحمدی ادامه داد: به خدا قسم اینطور نیست که بخواهیم و بگوییم بازی نمی‌کنیم، دو الی سه روز استراحت کردیم اما از امروز تمرینات‌مان را با جدیت شروع کردیم و پیگیری خواهیم کرد.

*صحبت‌های حسینی نسب در شان باشگاه سایپا نیست.
کاپیتان چوکا افزود: آقای حسینی نسب حرف‌هایی به زبان آورد که این صحبت‌ها در شان باشگاه سایپا نیست که مربی آن بدین شکل صحبت کند. ما همه بازی‌ها با تمام وجود بازی کردیم و بازی سایپا نیز هم قسم شدیم و دو روز به تهران زودتر آمدیم حالا هر چند در این میان یک عده گفتند تیم‌های دیگر ما را حمایت و کمک کردند به این دلیل زودتر در تهران اردو زدیم اما اصلا اینطور نیست نه تیمی یک هزار تومانی به ما داده نه ما از آنها گرفتیم. حدود دو ماهی می‌شود دریافتی نداشتیم. آخرین دریافتی ما دو الی سه ماه قبل از آقای قهوه مالک قبلی بوده که آن هم ۸-۷ درصد بود. ما همچنان امید برای بقا داریم و برای خودمان فوتبال بازی می‌کنیم چرا که اختلاف امتیاز کمتری با خلیج‌فارس داریم از طرفی هم تیم آستارا بازی‌های سختی را در پیش دارد.

*اگر کم کاری هم باشد از سوی مسئولان است. ما برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم.
وی اضافه کرد: این ۶ بازی برای ما خیلی مهم است و در صورتی که موفق به حفظ سهمیه تیم شویم؛ حتی در آن صورت چند بازیکن می تواند به تیم‌های دیگر ترانسفر شوند، امروز به تمرینات برگشتیم تا مقابل استقلال خوزستان با تمام قوا بازی کنیم. اسم تیم ما چوکای تالش است و این همه هوادار دارد کسی اجازه ندارد کم کاری کند. اگر کم کاری هم باشد از سوی مسئولان شهری و استانی بوده است. بازیکنی که وارد زمین می شود به خاطر هوادار‌هایی که تشویق می‌کنند با تمام وجود بازی می‌کند اینطور نیست که ما برای یک تیم خاص بازی کنیم ما برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم.

*اشک من و بقیه بازیکنان را درآوردند. کجای این داوری عدالت است؟
نورمحمدی در خصوص اتفاقات داوری بازی برابر سایپا که منجر به مردود شدن گل سالم چوکای تالش شد؛ بیان داشت: حق‌‌خوری که در بازی سایپا از ما شد در هیچ کجای دنیا ندیدم که داور و کم داور کنار دو تا بازیکن باشند اعلام خطا نکنند اما داور چهارم به اصرار آقای حسینی نسب سرمربی که به سینه او کوبید و همچنین اعضای کادر تیم سایپا و آقای شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران بگوید گل در شرایط خطا به ثمر رسیده است، آقای جنگی را به خوبی می شناسم او انسان شریفی است اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که آن تصمیم را گرفت. چرا همان لحظه داور چهارم خطا اعلام نکرد و بعد از گل، حق ما را خوردند. شاید با آن دو امتیازی که از دست دادیم تیم ما می‌ماند. این کار دور از انصاف بود اشک من و بقیه بازیکنان را درآوردند این چه عدالتی است؟

*۵ داور سرشناس بگویند آن صحنه خطا است، این یک امتیاز را هم به سایپا می‌دهیم.
کاپیتان چوکا اظهار کرد: جالب است کارشناس داوری یکی از برنامه‌های تلویزیونی که خودش تهرانی هم است می‌گوید خطا نیست. اگر ۵ داور سرشناس و اسم و رسم دار کشور در خصوص این صحنه بگویند خطا است به خدا قسم همین یک امتیاز را هم به سایپایی‌ها می‌دهیم.

*فکر نمی‌کنم داوری بتواند در تالش به سود تیمی سوت بزند./ مردم تالش اجازه نمی‌دهند سر چوکا را ببرند.

او در خصوص اینکه بسیاری از تیم‌ها نسبت به نحوه قضاوت داوران در دیدارهای تیم استقلال خوزستان معترض هستند از این رو آیا آنها هم در خصوص داوری بازی پیش رو با این تیم نگرانی‌هایی دارد گفت: نمی دانم در بازی‌های قبلی چه اتفاقاتی افتاده اما فکر نمی‌کنم داوری بتواند در تالش به سود تیمی سوت بزند، در تالش هر اتفاقی بیفتد مسئولیت آن برعهده خود فدراسیون فوتبال است اینطور نیست که هر هفته بخواهند سر تیم ما را ببُرند، از این حرف‌هایم سوء برداشت نشود که خدایی نکرده می‌خواهم کسی را تهدید کنم.‌ اما به هیچ عنوان دیگر اجازه این را نمی‌دهیم که سر تیم ما را ببرند یعنی مردم این اجازه را نمی‌دهند تیم ما هوادار دارد در هر بازی ۱۰ هزار هوادار به استادیوم می‌آید و تیم را تشویق می‌کنند. ما به جز این هواداران پشتوانه دیگری نداریم.

*سایپا با نامردی تمام سه امتیاز را از ما گرفت.

نورمحمدی ادامه داد: ما یک تیم جوانی هستیم که با نداری می‌خواهیم بجنگیم حالا در این شرایط هم داور بیاید بر علیه ما سوت بزند. اصلا اجازه نمی‌دهیم. داور خوب سوت بزند یا نزند ما امتیاز این بازی را می‌خواهیم چون هم قسم شدیم و این بچه‌ها ثابت کردند هر زمان که هم قسم و یکدل شده‌اند نتیجه گرفته‌اند، مطمئن باشید در این بازی نیز یکدل باشیم نتیجه را می‌گیریم. ما می‌خواهیم با با تلاش‌ خودمان در این بازی نتیجه بگیریم نه مثل سایپا که با نامردی تمام کادرش و کسانی که کنار زمین بودند سه امتیاز را از ما گرفتند و به ما یک امتیاز دادند.

*استقلال خوزستان روز و بازی سختی در پیش خواهد داشت.
کاپیتان چوکا در پایان در خصوص اینکه استقلالی‌ها تصور دارند با توجه به مشکلات مالی و عدم برگزاری تمرینات چوکا بازی آسانی در تالش خواهند داشت؛ گفت: مسلما هر کسی نظر شخصی خودش را دارد اما تیم ما چوکا است؛ انشا الله استقلالی‌ها تشریف می‌آورند و می بینند که بازی کردن در تالش به چه شکلی است، آنها که بازی را ساده می‌گیرند حتما تابحال در تالش بازی نکرده‌اند. با تمام احترامی که به کادر و بازیکنان استقلال خوزستان می‌گذارم مطمئن باشید به خاطر جو سنگین و هوادارانی که داریم روز شنبه روز سختی برای استقلال خوزستان خواهد بود.

وی ادامه داد: این قول را به هواداران می‌دهیم به خاطر خودمان و شرایط جدولی که داریم ما صد در صد با غیرت بازیکنان، کادرمان و تماشاگران عزیزمان نتیجه لازم را می‌گیریم و توجه نمی‌کنیم تیم مقابل‌مان چه تیمی است چرا که ما محکوم به برد هستیم.