۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
بنگر از اعتبارش خرج کرد تا به بازیکنان رسیدگی شود؛

رضایی: خروج تیم از این وضعیت دور از دسترس نیست

دروازه بان شهرداری آستارا می گوید این موضوع را نمی‌توانم کتمان کنم شرایط‌مان در جدول خوب نیست باید تلاش کنیم که بهتر شود می توانیم این کار را انجام دهیم چون دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۱۲۱۱۶۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ محمدامین رضایی در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص شرایط بحرانی تیم شهرداری آستارا اظهار داشت: شرایط تیم به لحاظ مالی از ابتدای فصل بغرنج بوده و حالت نرمالی ندارد و این موضوع ناشی از شرایط اقتصادی کشور است و فکر می‌کنم شرایط بد مالی در تیم ما تبدیل به یک عادت شده است. چند بار بازیکنان و حتی خودم به دلیل دریافتی کم دست به اعتصاب زدیم و از وضعیت آشفته مالی تیم ناراضی بودم و الان هم هستم اما در حال حاضر شرایط تا حدودی برای تیم ما تغییر کرده است چرا که این هفته اتفاقات خوبی به لحاظ قول‌هایی که بابت پرداختی مطالبات داده بودند برای تیم ما افتاد که در این موضوع نقش آقای بنگر خیلی پررنگ بود. برای تحقق این امر از اعتبارش خرج و تلاش زیادی کرد تا حداقل به بچه‌ها تا حدودی رسیدگی شود.

رضایی ادامه داد: ولی باز این رسیدگی کم است و من به عنوان بازیکن تیم آستارا انتظار رسیدگی بیشتری به بازیکنان دارم. ما بازیکنان خوبی را داریم و جایگاه اصلی و واقعی این تیم اینجای جدول نیست. این اتفاقات در تیم افتاده و نمی شود کتمان کرد‌ بازیکنانی هم که مغضوب باشگاه بودند بخشیده شدند و به تیم برگشتند و به تمرینات هم‌ اضافه شدند.

دروازه‌بان شهرداری آستارا افزود: البته عدم حضور یا حضور بازیکنان در تمرینات تصمیم شخصی است، فوتبالیست به زندگی شخصی خودش مسلط است یک بازیکن دوست دارد در تمرینات و مسابقات حضور یابد و برای آینده‌اش بازی کند و یک بازیکن هم بحث مالی برایش خیلی مهم است و ممکن است با عدم دریافت مطالبات تحت فشار قرار بگیرد و نخواهد سر تمرینات حضور یابد من کاملا به تصمیم بازیکنان تیم احترام می‌گذارم بالاخره در شرایط سخت اقتصادی بازیکن تحت فشار قرار می گیرد آنها حق داشتند چون تحت فشار قرار گرفته بودند ولی این قضیه به لحاظ اخراج از تیم حل شده و به تمرینات برگشتند. امیدوارم روندمان هم به لحاظ مالی و هم نتیجه گیری بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط شهرداری آستارا به لحاظ جدولی و نزدیکی این تیم به منطقه سقوط آیا فکر می‌کند سهمیه تیمش در لیگ یک حفظ شود، گفت: هیچ بازیکنی نمی‌تواند قول دهد، فوتبال ورزش غیرقابل پیش بینی است اما آن چیزی که من در تیم دیدم چه در بین بازیکنان جوان و کم تجربه و چه در بین بازیکنانی که بزرگتر و باتجربه تیم هستند، هر گاه که داخل زمین بودند تمام سعی و تلاش‌شان را برای این تیم کردند. مسائل حاشیه‌ای هم صد در صد تاثیرگذار بوده که این تیم اینجای جدول قرار گرفته اما از این به بعد این قول را از طرف خودم می‌دهم که تلاش‌مان زیاد است تا از این وضعیت بیرون بیاییم این موضوع را نمی‌توانم کتمان کنم شرایط‌مان در جدول خوب نیست باید تلاش کنیم که بهتر شود می توانیم این کار را انجام دهیم چون دور از دسترس نیست.

رضایی ادامه داد: ما در ۴ بازی اخیر بازی‌های خوبی انجام دادیم. شاید خیلی‌ها بگویند این تیم در بازی خوشه طلایی نیاز به برد داشت اما ارزش یک امتیازی که در این بازی گرفتیم از سه امتیاز آرمان‌گهر بیشتر بود چون ما بازیکنی در اختیار نداشتیم ۱۱ بازیکن بودیم با یک بازیکن ذخیره، همه بازیکنان ما به غیر از من، محمد آزادطلب و امین حقده بازیکنان جوان و زیر ۲۳ سال بودند.

او در واکنش به این موضوع که طی دو سالی که در لیگ یک حضور داشته عملکرد مطلوب و کلین شیت‌های بیشتری را به ثبت رسانده اما تیم‌هایی که در آن عضویت داشته موفقیتی را بدست نیاوردند؛ بیان کرد: سال‌های خوبی در لیگ برتر با تیم نساجی داشتم، اتفاقاتی افتاد که بیشترین علتش مصدومیت بود‌ که از لیگ یک سر درآوردم. تمام تلاش و هم و غمم طی دو سال این بوده که فقط بالاترین و بهترین عملکرد را داشته باشم. چند روز پیش آقای حقیقی مصاحبه خوبی کردند و گفتند فقط کلین شیت مهم نیست، طی دو فصل مجموع کلین‌شیت‌هایم فکر کنم به ۲۷ عدد رسیده اما من دوست دارم تمام تلاشم را بکنم تا از لحاظ فنی به نسبت ثبت کلین شیت تاثیرگذارتر باشم. این موضوع برایم خیلی مهم است البته کلین شیت هم برایم اهمیت دارد در بحث کلین شیت همه تیم زحمت می کشند و باید گفت کلین شیت حاصل تلاش تیمی است. هدفم این است در ۶ بازی باقی مانده آمار کلین شیت‌هایم را ارتقا دهم و با این آمار خوبم به نحواحسن استفاده کنم و برای فصل بعد تصمیم خوبی را بگیرم.