۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
نمی‌دانم چرا در چند هفته اخیر داوری‌ها علیه ما بود؛

مهربان: هدف ما روی این ۶ بازی است

مهاجم فجر سپاسی می گوید تیمش در زمین بدتر از زمین ورزشگاه شهید چمران ساوه هم به میدان رفته اما در نهایت پیروز مسابقه شده است.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ حسین مهربان در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص بازی برابر استقلال ملاثانی اظهار داشت: ما پیش بینی بازی سخت برابر استقلال ملاثانی را کرده بودیم و علارغم اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و حتی به گل هم رسیدیم متاسفانه نتوانستیم از گلی که به ثمر رساندیم به خوبی محافظت کنیم در مقابل تیم ملاثانی که فکر کنم بیش از دو موقعیت گلزنی نداشت روی این دو موقعیت توانستند به ما گل بزنند و بازی را ببرند. به آنها تبریک می‌گویم ولی هنوز به نظرم شرایط خوبی داریم ما ۶ بازی پیش رو داریم که با قدرت وارد مسابقات می‌شویم تا انشا الله بتوانیم بازی هفته پیش را که از دست دادیم جبران کنیم.

مهربان در خصوص داوری بازی با استقلال ملاثانی که نسبت به آن نیز اعتراض شدیدی داشتند؛ گفت: در صحنه مشابه‌ با صحنه‌ای که برای استقلال ملاثانی پنالتی گرفتند؛ بازیکن حریف که فکر می‌کنم احسان الوان زاده بود روی بازیکن ما تکل زد، احسان یکی از دوستان خوب من است ولی داور با او مماشات و خیلی خوب رفتار کرد. باید در آن صحنه کارت زرد دوم را به او می داد ولی متاسفانه داوری‌ها چند هفته‌ای است علیه تیم ما هستند و قضاوت خوبی ندارند نمی تواند جریان چه چیزی است ولی امیدوارم داوری‌ها خوب شود تا تیم ما به لحاظ داوری آسیب نبیند.

مهاجم فجرسپاسی در خصوص بازی خوشه طلایی و اینکه ورزشگاه خانگی این تیم در شرایطی مورد تایید قرار گرفته که گویا شرایط برگزاری مسابقه را ندارد؛ بیان داشت: با تمام احترامی که برای بازیکنان و اعضای کادر تیم خوشه طلایی دارم تیم خیلی خوبی هستند و ما در بازی رفت نتیجه را به این تیم واگذار کردیم. اینکه کیفیت زمین ورزشگاه خانگی‌شان خوب نیست در لیگ هیچ تیمی از زمین باکیفیتی برخوردار نیست این مشکل تنها برای خوشه طلایی وجود ندارد ما خودمان هم همین مشکل را  داریم اوایل نیم فصل اول کیفیت چمن ورزشگاه حافظیه خیلی افتضاح بود ولی اینکه در این برهه حساس چرا بازی را به آن ورزشگاه انتقال داده‌اند دلیلش را نمی‌دانم اما ما تیم فجر هستیم دوست داریم موفق باشیم و پیشرفت کنیم برای ما فرقی ندارد در چه زمینی بازی کنیم. مطمئن باشید در آن زمین بچه‌های ما بهترین عملکردشان را به نمایش خواهند گذاشت.

او در واکنش به این موضوع که تیم فجر بازی روی زمین را دوست دارد و روی زمین هم بازی می‌کند از این رو آیا کیفیت چمن ورزشگاه چمران ساوه بر کیفیت بازی آنها تاثیر نمی‌گذارد؛ اظهار کرد: اینکه بگویم تاثیر نمی‌گذارد، دروغ گفته‌ام قطعا تاثیر می‌گذارد این تاثیرگذاری برای تیم خوشه طلایی هم است شاید آنها روی این زمین تمرین کرده باشند و خودشان را با شرایط آن وفق دهند اما ما در چمن‌های بدتر از این هم بازی کردیم و بازی را هم برده‌ایم.

مهربان در مورد عملکرد فوق العاده خودش در ترکیب فجرسپاسی و اینکه چه هدفی را دنبال می‌کند؛ تصریح کرد: خدا را شکر امسال شرایط خوبی دارم و برای موفقیت تیمم همه کار می‌کنم، امسال از آن سال‌هایی است که به لحاظ تیمی با بازیکنان و اعضای کادرفنی بسیار خوبی در یک تیم هستم که هر یک از آنها به لحاظ فنی و اخلاقی جزو بهترین‌ها هستند. خدا را شکر تا اینجا توانسته‌ام عملکرد خوبی داشته باشم انشا الله در این ۶ بازی باقی مانده بتوانم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در این ۶ هفته باقی مانده بتوانند فاصله ۵ امتیازی با تیم دوم جدول را جبران کنند؛ گفت: همانطور که گفتم تلاش مان این است که در مسابقات باقی مانده موفق باشیم، نمی‌خواهم حرف کلیشه‌ای بزنم ولی هدف ما روی این ۶ بازی است انشا الله بتوانیم در این ۶ بازی نتیجه بگیریم در آخر فصل اتفاقات خوبی برای‌مان رقم خواهد خورد.