۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
به فکر سرمایه‌های فوتبال سیرجان باشید؛

محمودآبادی: در این ۵ بازی هدف صعود را دنبال می‌کنیم

وینگر تیم فوتبال چادرملوی اردکان می گوید فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است با این وجود ما برای رسیدن هدف‌مان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ رضا محمودآبادی در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص اینکه چادرملو در نیم فصل دوم برخلاف نیم فصل نخست شرایط فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و نتایج بهتری را کسب کرده است؛ اظهار داشت: شرایط تیم خدا را شکر با زحمات همه مجموعه خیلی خوب شده است، تیم ما تیم نوپایی است روند آماده سازی‌مان را دیرتر از بقیه تیم‌ها شروع کردیم از این رو کم و کاستی هایی هم داشتیم و در کنار آن متاسفانه با بدشانسی های زیادی در نیم فصل اول روبرو شدیم اما با همت همه بچه‌ها و ‌کادرفنی در نیم فصل دوم توانستیم نتایج را جبران کنیم.

محمودآبادی ادامه داد: ما همیشه و از همان ابتدای فصل به بالای جدول فکر می کردیم و برای صعود می‌جنگیم هر چند در یک مقطعی شرایط‌مان خوب پیش نرفت.

وینگر چادرملوی اردکان در خصوص بازی مس شهربابک و اینکه چه هدفی را در بازی‌های باقی‌مانده دنبال خواهند کرد؛ گفت: در مورد بازی با شهربابک بگویم ک همه تیم‌ها برای ما در لیگ قابل احترام هستند و این بازی هم مثل سایر بازی‌ها برای ما اهمیت دارد؛ ما مطمئنا هدف صعود را در ادامه لیگ دنبال خواهیم کرد.

بازیکن سابق گل‌گهر و ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که چه تفاوتی به لحاظ کیفی بین لیگ برتر و لیگ یک وجود دارد؛ بیان داشت: کیفیت  لیگ برتر و لیگ یک تفاوت چندانی ندارد و کیفیت هر دو لیگ خیلی بهم نزدیک است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه سابقه صعود با گل‌گهر به لیگ برتر را در کارنامه دارد؛ آیا فکر می‌کند در این فصل با چادرملو هم به سطح اول فوتبال کشور برسد؛ اظهار کرد: علاوه بر اینکه سابقه صعود با تیم گل‌گهر را در کارنامه دارم؛ فصل قبل نیز با تیم آرمان‌گهر شرایطی داشتیم که می‌توانستیم صعود کنیم ولی متاسفانه دلایل زیادی من جمله مشکلات مالی وجود داشت که سبب شد این امر مهم صورت نگیرد.

محمودآبادی اضافه کرد: امسال انشالله با تلاش همه مجموعه بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است با این وجود ما برای رسیدن هدف‌مان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

بازیکن چادرملو در مورد شرایط مطلوب خود در تیم چادرملو که سبب شده وی بارها با نظر کارشناسان بهترین بازیکن زمین معرفی و در تیم منتخب قرار بگیرد؛ گفت: امسال در کنار اینکه تجربه زیادی کسب کردم، دوستان خوبی هم در تیم چادرملو پیدا کردم. همه بچه‌ها به لحاظ فنی بازیکنان باکیفیتی هستند فوتبال هم ورزش گروهی است از این رو کار گروهی خوبی در تیم انجام می‌شود که منجر به کسب نتایج دلخواه و مطلوبی هم می‌شود. در این میان من هم برای موفقیت تیم و خودم با قدرت تلاش می‌کنم.

این بازیکن سیرجانی که فصل قبل در تیم آرمان‌گهر توپ می زد در خصوص وضعیت بحرانی این تیم در فصل جاری بیان داشت: واقعا دلیل اینکه چرا این تیم و بازیکنان بومی‌اش از طرف شرکت آرمان گهر حمایت نمی‌شوند؛ چیست؟ آنها مشکلات مالی زیادی دارند خودم فصل پیش آنجا بودم و شاهد مشکلات مال متعددی این تیم بودم.

محمودآبادی ادامه داد: واقعا حق بچه‌های بومی سیرجان بیشتر از این‌ها است؛ امیدوارم مسئولین به فکر بچه‌ها بومی باشند چرا که آنها سرمایه‌های فوتبال سیرجان محسوب می‌شوند.