۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
این بازی را ببریم شانس بقای‌مان بیشتر می‌شود؛

مدافع چوکا: داوری انتخاب کنید که شبهه به وجود نیاورد

مدافع چوکای تالش می گوید سه امتیاز دیدار برابر استقلال خوزستان از نان شب برایشان واجب‌تر است و در صورت پیروزی برابر این تیم شانس بقایشان بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ صادق صادقی در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص  شائبه‌هایی مبنی بر عدم حضور بازیکنان تیم چوکا برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: اصلا چنین چیزی وجود دارد؛ تیم ما در حال سقوط است از این رو با تمام قدرت در این مسابقه حضور پیدا می‌کنیم. ما در بازی رفت شکست سنگینی برابر استقلال خوزستان تجربه کردیم و از طرفی مهم تر اینکه اگر امتیازات کامل مسابقه برگشت را کسب کنیم احتمال بقای تیم بیشتر می‌شود به همین خاطر نسبت به مسابقه برابر این تیم تعصب خاصی داریم و با تمام وجود کار می‌کنیم و دوست داریم نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم.

صادقی افزود: جلسه‌ای با بازیکنان برگزار کردند و به لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کردند، پول هم که درصدی از قرارداد بچه‌ها را واریز کردند انشا الله با تمام قدرت در این بازی حضور پیدا کنیم و نتیجه دلخواه را هم کسب کنیم.

مدافع چوکای تالش در خصوص اتفاقات داوری بازی سایپا و با توجه به اعتراض بسیای از تیم‌ها نسبت به قضاوت داوران در مسابقات تیم استقلال خوزستان آیا نگرانی نسبت به داوری با این برابر این تیم ندارند؛ گفت: با توجه به اینکه بازی‌های هفته پایانی سرنوشت ساز و مهم هستند و امتیازات این بازی‌ها از نان شب برای ما واجب است انتظاری که از کمیته داوران داریم این است بهترین داورها را برای مسابقات انتخاب کنند. اگر بخواهم منصفانه صحبت کنم داور بازی با سایپا قضاوت خوبی داشت به جز آن صحنه‌ای که گل‌مان را مردود اعلام کردند؛ در آن صحنه اعتراض ما بر این بود که خود داور که ۱۰ متر بیشتر با صحنه فاصله نداشت، خطایی تشخیص نداد اما داور چهارم پس از ۳ الی ۴ دقیقه به داور وسط گفت که گل مردود است، من هیچ کجای دنیا چنین چیزی را ندیدم که داور چهارم یک مسابقه پس از چند دقیقه گل تیمی را مردود اعلام کند. اگر در لحظه به ثمر رسیدن گل؛ به داور وسط موضوع خطا را انتقال می داد شاید مورد پذیرش بود اما اعلام خطا پس از چند دقیقه شبهه برانگیز است. بازی برابر استقلال خوزستان هم چون یک تیم برای صعود و دیگری برای نجات از سقوط می جنگد از کمیته داوران تقاضا داریم علاوه بر نظارت داوری را انتخاب کنند که شبهه‌ای بوجود نیاورد و اتفاقات بازی سایپا هم تکرار نشود.

وی در واکنش به این مسئله که به نظر می رسد استقلالی‌ها با توجه به ایجاد اختلاف امتیازی با سایر مدعیان تصور دارند به راحتی و بدون استرس برابر چوکا به پیروزی برسند اظهار داشت: تالش معروف به قلعه عقاب‌هاست، به خاطر نتایج ضعیفی که گرفتیم فکرمان روی همه چیز بوده غیر از فوتبال، اینطور هم نیست که بگویند راحت بازی را می بریم ما در نیم فصل دوم با وجود این نابسامانی‌ها و مشکلات نتایج خوبی را گرفتیم. با این هوادارانی که داریم هیچ تیمی نمی‌‌تواند بیاید اینجا و بگوید ما راحت بازی را می بریم با تمام وجود در این مسابقه بازی می‌کنیم و امیدواریم این بازی را ببریم تا خودمان را از قعر جدول جدا کنیم و شانس بیشتری برای بقا بدست آوریم.
ترند های روز