۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
نگاه داوران لیگ برتری به تیم ما از بالا به پایین است؛

زهیوی: بدون توجه به مشکلات، برای حفظ سهمیه خوزستان می‌جنگیم

مهاجم باتجربه خلیج فارس بندرماهشهر گفت: . ما بدون توجه به مشکلات موجود برای حفظ سهمیه خوزستان در لیگ یک می‌جنگیم و هیچ چیزی مانع تلاش ما نخواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ رحیم زهیوی در خصوص دیدار مقابل سایپا و حساسیت ۳ امتیاز برای هر دو تیم گفت: این بازی برای دو تیم بازی مرگ و زندگی‌ست. سایپا در صورت عدم نتیجه‌گیری لیگ برتر را از دست خواهد داد و ما نیز برای ماندن در لیگ یک در زمین خودمان محکوم به برد هستیم و با داشتن بازیکنان سرسخت، برای ماندن و حفظ سهمیه خوزستان با جان و دل خواهیم جنگید.

زهیوی در خصوص اتفاقات دیدار سایپا و چوکا، و تغییر تصمیم داور بعداز برخورد فیزیکی سرمربی سایپا با داور چهارم و احتمال تکرار این اتفاقات در دیدار روز شنبه به سود حریف تهرانی گفت: متاسفانه داوران لیگ برتری به تیم خلیج فارس با توجه به جایگاه جدولی ما، از بالا به پایین نگاه می‌کنند و با تصمیماتی عجیب و غریب شیرازه تیم جوان ما را برهم می‌زنند. همین اتفاق در هفته‌های گذشته برای تیم ما افتاد و در پی آن من دو جلسه از همراهی تیم خودم محروم شدم. مطمئنا چنین اتفاقاتی در دیدار چوکا و سایپا افتاده است و تیم چوکا با نگاهی از بالا به پایین متضرر شده است. آیا اگر در چنین شرایطی سایپا به گل می‌رسید داور گل را مردود می‌کرد؟ من بعید می‌دانم. از داوران محترم انتظار داریم نگاه‌های بالا به پایین را کنار بگذارند چون ما تیم جوانی داریم و با تصمیمی اشتباه شیرازه تیم ما را برهم می‌زنند و هر تصمیمی اشتباه ممکن است برای ما جبران ناپذیر باشد. از نهادهای نظارتی هم توقع داریم تمام تحرکات کنار زمین را زیر نظر داشته باشند تا چنین اتفاقات تاسف باری کنار زمین رخ ندهد و شان و منزلت تیم داوری حفظ شود و در ادامه باعث ضربه به تیم‌های پایین جدولی و بدون پشتوانه نگردد.

مهاجم خلیج‌فارس ماهشهر در خصوص دیدارهای حساس آینده مقابل تیم‌های مدعی صعود گفت: ما مشکلات زیادی را پشت سرگذاشتیم و از لحاظ مالی هم تحت فشار هستیم اما بازیکنان باغیرت ما و اعضای کادرفنی با تمام این مشکلات جنگیده‌اند و توانستیم امتیازات حساسی را جمع کنیم. ما بدون توجه به مشکلات موجود برای حفظ سهمیه خوزستان در لیگ یک می‌جنگیم و هیچ چیزی مانع تلاش ما نخواهد شد.

وی در خصوص ماندن این تیم در لیگ یک گفت: از زمانی که به این مجموعه اضافه شدم با تمام توان در کنار سایر هم تیمی‌ها جنگیدیم. ما با تیم‌های بزرگی بازی داریم اما مطمئن باشید در هر بازی بدون توجه به مشکلات داخلی، فقط برای کسب سه امتیاز خواهیم رفت.

او در پایان گفت: جا دارد از آقایان داریوش هرمزی، موسی قنواتی و اعضای کادرفنی که بدون دریافتی مالی تلاش می‌کنند تشکر کنم. واقعا کار کردن در چنین شرایطی سخت است ولی این عزیزان در این شرایط هم کم نگذاشتند و در حال تلاش هستند.