۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

منصوری و انگیزه، برگ برنده چوکا برابر جنوبی‌ها

دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ آزادگان شنبه پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین دیدارها چوکا در تالش میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۱۱۸۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ چوکا در حالی در هفته جاری لیگ یک به مصاف استقلال خوزستان می رود که به دلیل شرایط امتیازی و همچنین رتبه‌اش در جدول رده بندی، در این دیدار محکوم به کسب سه امتیاز است تا حداقل روی کاغذ امیدش برای بقا را حفظ کند.

تالشی ها که در هفته گذشته برابر سایپا عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نشان گذاشتند، در دیدار برابر استقلال خوزستان روی انگیزه رضا منصوری، دروازه بان مازندرانی خود حساب ویژه‌ای باز کرده اند.

منصوری در فصل گذشته با دو رقمی کردن کلین شیت هایش و همچنین عملکرد خیره کننده مقابل استقلال در جام حذفی، با وجود داشتن چند پیشنهاد با آبی پوشان خوزستانی به توافق رسید ولی هیچوقت فرصت کافی برای نشان دادن قابلیت هایش به او داده نشد تا در نیم فصل به تالش کوچ کند.

منصوری پس از پیوستن به جمع بازیکنان چوکا در ۷ بازی به میدان رفت که ۳ بار دروازه اش را بسته نگه داشت تا مجموع کلین شیت هایش در طول فصل (۹ بازی در استقلال خوزستان و چوکا تالش) را به عدد ۴ برساند. این گلر جوان در بازی‌هایی هم که با دریافت گل به پایان رساند، بارها با سیوهای دیدنی خود مانع آن شد تا تیمش گل‌های بیشتری دریافت کند.

منصوری در گفتگو کوتاه با خبرنگار ما از انگیزه خود برابر تیم سابقش حرف زد و گفت: هنوز به پایان فصل در لیگ گذشته نرسیده بودیم که به دلیل عملکردم در لیگ و همچنین دیدار برابر استقلال، پیشنهادات زیادی داشتم و در نهایت استقلال خوزستان را انتخاب کردم ولی هیچگاه در این تیم فرصت کافی به من نرسید و در نهایت در نیم فصل جدا شدم.

وی ادامه داد: تمام تلاش من در تمام دیدارها نشان دادن بهترین عملکردم است ولی برای این دیدار خیلی انگیزه دارم به طوری که از ابتدای نیم فصل دوم منتظر بازی مقابل استقلال خوزستان بودم. انشالا که به یاری خدا این دیدار با بهترین عملکردم و همچنین شادی مردم خونگرم تالش به پایان برسد.
ترند های روز