۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
قزوین مهیای برپایی جشن باشکوه قهرمانی؛

صعود شمس‌آذر به لیگ برتر با خواب بهاری!

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با برتری پرگل برابر ون پارس اصفهان صعود خود به لیگ برتر را مسجل کرد.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امشب با برگزاری 7 مسابقه باقی مانده این هفته به پایان رسید.

در این هفته از رقابت‌ها تیم صدرنشین شمس آذر که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان ون پارس اصفهان بود توانست با نتیجه پر گل سه بر صفر این تیم را شکست دهد تا در فاصله 5 هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ یک صعود خود به فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را مسجل کند.

شمس آذر قزوین اکنون و تا پایان هفته بیست و نهم با ۵۸ امتیاز به تنهایی به صدر جدول لیگ یک تکیه زده و با استقلال خوزستان تیم دوم جدول و سایپای رده سومی به ترتیب اختلاف ۱۱ و ۱۲ امتیازی دارد، شمس‌آذر، استقلال خوزستان و سایپا تا پایان لیگ هر کدام ۴ مسابقه باقی‌مانده دارند که حداکثر امتیازات این دیدارها ۱۲ امتیاز می‌شود. از  این رو ‌‌‌و با توجه به اختلاف ۱۲ امتیازی شمس آذر با تیم سایپای رده سومی صعود این تیم به لیگ برتر در فاصله ۵ هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی شد.

پس از قطعیت یافتن صعود شمس‌آذر به لیگ برتر؛ حالا کسب عنوان قهرمانی لیگ یک نیز در دستان خود آنها و البته در گرو از دست دادن امتیاز توسط استقلالی‌هاست. در صورتی که شمس آذر هفته آینده بتواند چادرملو را در قزوین شکست دهد و استقلال خوزستان نیز برابر خلیج فارس ماهشهر امتیاز از دست بدهد شمس‌آذری‌ها یک هفته پس از مسجل کردن صعودشان به لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان می توانند کسب مقام قهرمانی لیگ یک را هم با حضور هواداران‌شان  در این ورزشگاه جشن بگیرند.