۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
طعنه سنگین مهاجم شمالی چوکا به استقلالی‌ها؛

فلاح‌نژاد: بارسلونا هم می‌آمد سه امتیاز برای چوکا بود!

مهاجم چوکای تالش می گوید با تمام احترامی که به تیم استقلال خوزستان قائل است امروز اگر تیم بارسلونا هم به تالش می آمد باید سه امتیاز مسابقه را در این شهر می گذاشت و می رفت.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال چوکای تالش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ یک موفق شد تیم استقلال خوزستان را با گل لحظات پایانی داریوش بخت شکست دهد و برد خانگی شیرینی را جشن بگیرد.

پیروزی چوکا سبب شد تا این تیم پس از هفته‌ها از قعر جدول جدا شود و با یک پله صعود جای خلیج‌فارس ماهشهر را در رتبه شانزدهم جدول بگیرد.

از سوی دیگر تحمیل سومین شکست فصل به استقلال خوزستان و برد سایپا برابر خلیج فارس ماهشهر منجر به کاهش اختلاف امتیازی بین دو تیم سایپا با استقلال خوزستان شد؛ نارنجی پوشان ۴۶ امتیازی شدند و به یک امتیازی استقلال خوزستان رسیدند.

حالا پس از بازی مرصاد فلاح نژاد مهاجم چوکا طعنه سنگینی به استقلالی‌ها زده است! او در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص برتری تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: با تمام احترامی که برای تیم استقلال خوزستان قائلم اما اگر امروز بارسلونا هم به تالش می‌آمد باید سه امتیاز را اینجا می‌گذاشت و می رفت!

فلاح نژاد ادامه داد: امروز حضور رضا منصوری در درون دروازه تیم هم تاثیرگذار بود و هم انگیزه بسیاری به ما داد تا امروز به خاطر خودمان و آقای منصوری در بازی پیروز شویم چرا که او در نیم فصل نخست بازیکن استقلال خوزستان بود.

مهاجم چوکای تالش در خصوص حضور و حمایت همه جانبه هواداران تیمش بیان داشت: ما فقط به خاطر هواداران با وجود تحمل این همه سختی و مشکل می‌آییم بازی می کنیم تمام عشق ما این هواداران هستند دوست داریم آنها همیشه خوشحال باشند و با خوشحالی و رویی خندان پس از پایان مسابقات راهی خانه‌هایشان شوند.

وی افزود: حمایت هواداران در این بازی و امکاناتی که در این هفته از سوی مسئولان شهری در اختیارمان قرار گرفت عالی بود، انشا الله این حمایت‌ها تداوم داشته باشد تا بازیکنان بتوانند از این شرایط بد مالی بیرون بیایند و در بازی‌های بعدی هم پیروز شویم.

فلاح نژاد در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم داوری در این مسابقه چطور بود؛ گفت: صحنه‌های ۵۰/۵۰ را به سود استقلال خوزستان سوت می‌زد ولی صحنه‌های خاصی نداشت که بخواهم راجبش نظر بدهم. می توانم بگویم داوری متعادل بود.