۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
از تعویض طلایی جهانگیر تا دبل مهاجم چوکا؛

شلیک داریوش به بخت استقلال خوزستان!

تیم فوتبال استقلال خوزستان در لحظات پایانی دیدار برابر چوکا نتیجه مسابقه را به حریف تالشی خود واگذار کرد.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک عصر روز گذشته با برگزاری ۷ دیدار باقی مانده از این هفته از رقابت‌ها به پایان رسید که در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته تیم قعر جدولی چوکای تالش موفق شد در لحظات پایانی تیم پرمهره و متمول استقلال خوزستان را که در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارد شکست دهد.

تک گل چوکایی‌ها در این مسابقه را داریوش بخت مهاجم یاسوجی این تیم که در دقیقه ۶۵ جای عرفان شمخالی را در زمین مسابقه گرفت به ثمر برساند، او با گل مهمی که برای تیمش به ثمر رساند ضمن اینکه تعویض طلایی جهانگیر عسکری لقب گرفت سه امتیاز ارزشمندی را که می‌تواند در ادامه لیگ به بقای سهمیه لیگ یکی چوکا کمک شایانی کند، به ارمغان آورد.

از سوی دیگر گل مهاجم یاسوجی چوکا معادلات صعود به عنوان تیم دوم جدول را بهم ریخت و سایر تیم‌های مدعی را هم به کسب رتبه دوم و نهایتا صعود به لیگ برتر امیدوارتر کرد، اسنقلال خوزستان که در هفته بیست و هشتم با تیم‌های سایپا، فجرسپاسی و چادرملو به ترتیب اختلاف ۴ و ۵ امتیازی را ایجاد کرده بود حالا با شکست روز گذشته و با توجه به برتری نارنجی‌پوشان برابر خلیج‌فارس ماهشهر و امتیازگیری فجرسپاسی و چادرملو حاشیه امن زیادی به مانند هفته گذشته را در رتبه دوم جدول ندارد.

هر چند سایپا و چادرملو به ترتیب در هفته سی‌ام و سی و سوم با قرعه استراحت روبرو هستند اما استقلال خوزستان نیز یک هفته قرعه استراحت دارد و تنها تیمی که در ۵ هفته پیش رو به صورت کامل به میدان خواهد رفت فجرسپاسی است، فجری که با وجود توقف برابر خوشه طلایی کماکان از شانس صعود برخوردار است.

نکته جالب دیگر از گلزنی بخت اینکه این مهاجم در امر گلزنی برابر تیم‌های مدعی دبل کرد چرا که او در دیدار برابر سایپا هم موفق به گلزنی شد اما گل وی توسط داور به اذعان کارشناسان داوری به اشتباه مردود اعلام شد.