۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
هواداران با حمایت حداکثری روحیه را به ما تزریق کنند؛

حسینی: کسب سهمیه برای تراکتور به خودمان بستگی دارد

مدافع تراکتور تبریز می گوید گل‌گهر بازی‌های سخت‌تری نسبت به تیم ما دارد و فکر کنم همه چیز در مورد کسب سهمیه بستگی به ما بازیکنان دارد.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۹
حسینی: کسب سهمیه برای تراکتور به خودمان بستگی دارد
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص ۴ بازی باقی مانده تراکتور اظهار داشت: از ۴ بازی باقی‌مانده فصل برای تراکتور به نظرم ۲ بازی خیلی سخت است، یکی از این بازی‌ها با تیم مس کرمان است که می تواند با توجه به حاد بودن شرایط این تیم یک بازی سخت بیرون از خانه باشد. دیدار سخت بعدی هم با استقلال در هفته پایانی لیگ است به نظرم استقلال تا هفته‌های پایانی جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود به همین خاطر بازی برابر این تیم ممکن است برای ما خیلی پیچیده باشد.

حسینی افزود: به هر حال ما تراکتور تیم بزرگی هستیم، تنها هدف باشگاه ما این است که در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند امیدوارم این امر در پایان فصل محقق شود. منِ فوتبالیست تنها خواسته‌ای که از هواداران دوست داشتنی تراکتور دارم این است که مثل بازی‌های گذشته چه در بازی‌‌های داخل خانه و چه بیرون از خانه با حمایت حداکثری‌شان روحیه را به ما تزریق کنند.

مدافع تراکتور در پاسخ به این سوال که با توجه به رقابت تنگاتنگی که با تیم گل‌گهر برای کسب سهمیه دارند آیا در نهایت موفق به این امر مهم خواهند شد یا خیر؛ بیان داشت: خیلی خوشبین هستیم، بازی قبلی برابر ملوان احساس می‌کردم با سه امتیاز انزلی را ترک کنیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد، به نظرم اتفاقاتی رقم می‌خورد به نفع تیم ما است هنوز گل‌گهر بازی‌های سخت‌تری نسبت به تیم ما دارد و فکر کنم همه چیز بستگی به ما بازیکنان دارد. انشا الله این مهم اتفاق می‌افتد و تراکتور پایان فصل سهمیه آسیایی را کسب می‌کند.

مدافع سابق هوادار در خصوص شائبه‌های مطرح شده در خصوص هم تیمی سابق خود در این تیم پس از دیدار برابر استقلال اظهار کرد: هر فوتبالیستی در این مسنطیل سبز ممکن است اشتباهاتی را رقم بزند، من در جریانات صفر تا صد این بازی بودم به هر حال من فصل گذشته بازیکن تیم هوادار بودم و کل بازیکن‌های این تیم را مثل کف دستم میشناسم، سیبل کل هدفم مهدی عبدی است که دوستی خوبی هم با او دارم، او پسر فوق العاده با اخلاق و دوست داشتنی است و این وصله‌ها به مهدی عبدی نمی‌چسبد. به شخصه از این هجمه‌هایی که علیه او درست شده است خیلی ناراحت شدم، فقط از مردم و هواداران دوست داشتنی خواهش می‌کنم لطفا کسی را اینقدر راحت قضاوت نکنید.