۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
بازگشت مالک جوان به چوکای تالش؛

قهوه: به خاطر عِرقم به مردم تالش برگشتم

مالک جوان باشگاه چوکای تالش که از این مسئولیت کناره‌گیری کرده بود بار دیگر مالکیت این باشگاه را در دست گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۲۲۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در شرایطی که امید قهوه پیش از بازی استقلال خوزستان با انتشار پیامی از مالکیت باشگاه چوکای تالش انصراف داده بود اما گویا وی از تصمیمش منصرف شده و بار دیگر مالکیت این باشگاه ریشه دار و پر هوادار شمال کشور را در دست گرفته است.

قهوه در خصوص بازگشتش به چوکا و اینکه گفته می‌شود ۴ درصد از ۱۰ درصدی که به بازیکنان این تیم قبل از بازی استقلال خوزستان پرداخت شده او تامین کرده است؛ اظهار داشت: من به دلیل بدعهدی‌ها و سنگ اندازی‌ها از تیم جدا شدم اما چون دیدم چوکا در موقعیت حساسی قرار دارد و مردم تالش هم منتظر بودند ببینند تیم در بازی استقلال خوزستان نتیجه می‌گیرد یا نه؛ این شد که گفتیم تیم را تا پایان لیگ از دور حمایت کنیم.

قهوه ادامه داد: هم هزینه‌های بازی استقلال خوزستان و هم ۴ درصد از ۱۰ درصد پرداختی به بازیکنان را پرداخت کردیم تا کار را پیش برده باشیم.

مالک باشگاه چوکای تالش در پاسخ به این سوال که آیا با این وجود کماکان اختلاف نظرات بین او و مسئولان تالشی وجود دارد یا خیر، بیان داشت: نمی توان اختلاف نظر گفت؛ مدعیان مالکیتی باشگاه زیاد هستند و به مسئله‌ای که من اعتراض داشتم همین موضوع بود. البته از مسئولان هیئت فوتبال، اداره ورزش جوانان تالش و استان تشکر می‌کنم که حمایت کردند و در جلسه‌ای که برگزار شد با حمایت مردم و فرماندار کمک‌هایی به تیم شد ما هم مبلغی را روی کمک‌های جمع آوری شده گذاشتیم و حدود ۱۰ درصد به هر بازیکنان پرداخت کردیم ولی مشکلی که من دارم و روی آن تاکید دارم این است که تکلیف این تیم یک بار برای همیشه مشخص شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مالکیتی باشگاه چوکای تالش برطرف شده است؛ گفت: مشکل مالکیتی که فعلا حل نشده است من هم اینجا امنیت اقتصادی ندارم آمدم اینجا هزینه کردم اما امنیت اقتصادی نداشتم و الان هم فقط به خاطر عرقی که به مردم تالش دارم و خودم از جنس فوتبال هستم و مهم‌تر از اینکه دوست ندارم هواداری که عشق و لذتش هفته‌ای یک بار نتیجه‌گیری و برد تیمش است با ناراحتی راهی خانه شود تصمیم گرفتم تا پایان فصل به کارم ادامه و وظایفم را انجام دهم تا ببینیم پایان فصل چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد و آیا دوستان به قول‌شان عمل خواهند کرد یا نه.

قهوه در پایان گفت: مردم تالش تا آخرین بازی کنارمان باشند، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در لیگ بمانیم با این بردی هم که برابر استقلال خوزستان بدست آوردیم به جدول برگشتیم. یک صحبتی هم مربی سایپا درباره تیم ما کرده بود که واقعا ما را ناراحت کرد و دل ما و مردم تالش را شکست. اصلا چنین صحبت‌هایی صحت ندارد چرا که ما رقیب مستقیم این تیم را در تالش بردیم ما برای بقا می‌جنگیم و با هیچ کس یا تیمی شوخی نداریم مطمئن باشید یقه همه تیم‌ها را هم می‌گیریم.