۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
استفاده از داوران لیگ برتری در هفته‌های پایانی کار خوبی است؛

حسینی نسب: بعید می دانم خلیج‌فارس بازی فردا را به آسانی از دست بدهد

سرمربی سایپا تهران گفت: بازی برابر استقلال خوزستان شانس آخر خلیج‌فارس برای بقا در لیگ محسوب می‌شود، اگر ببازد کارش تمام است فکر نمی کنم خلیج‌فارس بخواهد این بازی را به آسانی از دست بدهد.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ مهدی حسینی نسب در خصوص بازی و برتری تیمش برابر خلیج‌فارس ماهشهر اظهار داشت: بازی برابر خلیج‌فارس به لحاظ اینکه این تیم در معرض سقوط قرار دارد و می‌خواست یک بازی انتحاری انجام دهد و ما نیز می‌خواستیم از کورس صعود عقب نمانیم بازی مهمی بود و خوشبختانه باید بگویم هر دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند، به خصوص تیم خلیج‌فارس که در این بازی بسیار با کیفیت و پرتلاش ظاهر شد امیدوارم که بازی‌های آینده خود را هم به همین صورت ادامه دهد اگر در مابقی مسابقات‌شان با قدرتی که در برابر ما نشان دادند ظاهر شوند می توانند سهمیه لیگ یکی ماهشهر را حفظ کنند. به بازیکنان و مربی تیم خلیج‌فارس تبریک می گویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و ما را به چالش و زحمت انداختند.

حسینی نسب با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی مبنی بر اتحاد و کمک خوزستانی‌ها به تیم استقلال خوزستان در مسیر صعود؛ بیان داشت: در ماجرای بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی نیستم اما اگر چنین بیانیه‌ای هم صادر شده باشد باید همه تیم‌ها جوانمردانه بازی کنند و نگاه نکنند به کجا وصل هستند یا ارتباط دارند. تیم چوکا هم جلوی تیم و هم برابر استقلال خوزستان با تمام توان حاضر شد و تیم‌هایی مثل چوکا و خلیج‌فارس که در جدول شرایط خوبی ندارند باید به این صورت بازی کنند و تیمشان را در جدول نگه دارند. امیدوارم همه تیم‌ها بازی جوانمردانه را رعایت کنند و اتفاق خاصی برای تیمی نیفتد و تیمی که واقعا توان و پتانسیل صعود را دارد، صعود کند و هر تیمی که در حال سقوط است و شرایط لازم برای بقا را ندارد سقوط کند چرا که فکر نمی‌کنم تیمی  بخواهد خودش را با دست زدن به اقداماتی غیر اخلاقی خراب و در نهایت سقوط کند.

سرمربی سایپا در ادامه در خصوص بازی دو تیم هم استانی استقلال خوزستان و خلیج‌فارس ماهشهر گفت: نگرانی در مورد این بازی نداریم، اگر تیم خلیج‌فارس بخواهد سقوط کند، در این بازی از تمام توانش استفاده نمی کند و نتیجه‌ای غیر از شکست می‌گیرد اما بعید می‌دانم همچین اتفاقی بیفتد چرا که این تیم در معرض سقوط است و بازی برابر استقلال خوزستان هم شانس آخرش برای بقا در لیگ محسوب می‌شود، اگر ببازد کارش تمام است فکر نمی کنم خلیج‌فارس بخواهد این بازی را به آسانی از دست بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که در این هفته‌های پایانی چه انتظاراتی از ارکان قضایی فدراسیون دارد، گفت: صد در صد فدراسیون فوتبال به منظور نظارت در مسابقات ناظران ویژه‌ای را به بازی‌های مهم و حساس می فرستد و اصلا تیمی که بخواهد خدایی نکرده کم کاری کند یا در مسابقه‌ای نشان دهد نمی‌خواهد کاری کند، از نوع و سبک بازیش خود به خود این موضوعات نمایان و پدیدار می‌شود و مشخص می شود آن تیم چه کارهایی انجام می‌دهد. خدا را شکر همه مردم ایران فوتبالی هستند و به سرعت و به خوبی این مسائل را که چه تیمی سالم کار می کند و چه تیمی دست به اقدامات غیر اخلاقی می زند، تشخیص می‌دهند.

حسینی نسب افزود: مهم‌تر اینکه ناظران فدراسیون افراد توانمندی هستند و می توانند بهتر از هر کسی این مسائل را تشخیص دهند.

سرمربی سایپا با اشاره به شائبه شارژ مالی برخی تیم‌ها از سوی برخی مدعیان نیز گفت: من در قید و بند این موضوعات نیستم، تمام تمرکزم بر روی تیم خودم است که بتوانم توانایی‌های تیمم را بالا ببرم و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم، تمام فکر من این است که در این ۴ بازی باقی‌مانده نتایج دلخواه و مطلوبی را کسب کنیم و برای من مهم نیست تیم‌های دیگر چه کارهایی انجام می‌دهند امیدوارم ما بتوانیم در این ۴ بازی فعل خواستن برای پیروزی را به خوبی صرف کنیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری دو بازی متوالی بیرون از خانه و وقفه حدود یک هفته‌ای به دلیل قرعه استراحتی که دارند، به روند صعودی تیمش لطمه نمی زند یا نه، اظهار داشت: ما چند بازیکن مصدوم داریم که این وقفه‌ به ما کمک می‌کند تا این بازیکنان به جمع ما اضافه شوند تا با تمام نفرات و بازیکنان در ۴ بازی باقی مانده شرکت کنیم.

حسینی نسب افزود: از اینکه در این هفته‌های پایانی کمیته داوران از داوران لیگ برتری و با تجربه استفاده می کند کار خوبی است؛ داوران لیگ یکی هم که قبلا انتخاب می شدند خوب بودند اما با توجه به حساسیت مسابقات در این هفته‌های پایانی بهتر است از داوران باتجربه و لیگ برتری استفاده کنند تا هیچ تیمی از اشتباهات داوری متضرر نشود.