۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

آلمیدا: بابت تساوی سپاهان ناراحتیم اما هنوز 3 بازی مانده است

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تا انتهای لیگ ۳ بازی مانده و به خودمان ایمان داریم، قطعا ناراحتیم اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند.
کد خبر: ۱۲۱۲۸۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت، هوگو آلمیدا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان اظهار داشت: شب ناراحت‌کننده‌ای برای ما بود، از ابتدا کنترل بازی را به دست داشتیم و ملوان از نیمه خود بیرون نمی‌آمد و چنین شرایطی در فوتبال پیش می‌آید.

وی افزود: تا پایان لیگ ۳ بازی مانده است و به خودمان ایمان داریم، قطعا ناراحتیم اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند.

آلمیدا در مورد داوری تصریح کرد: جوابی ندارم، جواب را خودتون می‌دانید، ملوان آمده بود که زمان را به توقف بیاندازد و زمان را بکشد، در بازی تراکتور در خصوص لیزر‌ها دیدیم که هیچ اتفاقی نیفتاد اما در این بازی زمان بازی گرفته شد و دلیل آن را هم خودتان می‌دانید و من نمی‌توانم بگویم.

مربی سپاهان با اشاره به اینکه مورایس کاری داشت که سریع باید می‌رفت، گفت: نمی‌شود گفت هواداران ناامید شدند، از هواداران تشکر می‌کنم به خاطر حضورشان، هواداران برای ما و تیم ما مهم هستند، می‌خواهیم با هم این مسیر را طی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان ملوان را دست کم گرفت، عنوان کرد: خیلی خوب بازی کردیم، موقعیت‌های خوبی خلقی کردیم، نه یکی، نه دو تا و نه سه تا، خیلی زیاد بود، فوتبال همین است و نتواستیم گل بزنیم تا ملوان از تنها موقعیتش به گل دست یابد.

آلمیدا خاطرنشان کرد: ملوان با یک ضربه ایستگاهی به گل تساوی دست یافت و ما کل بازی را در اختیار داشتیم و با برنامه بودیم.