۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

دبل داورها علیه خرم‌آبادی‌ها؛ پنالتی خیبر باز هم نادیده گرفته شد!

با وجود برتری خیبر خرم‌آباد برابر آرمان‌گهر سیرجان اما به اذعان کارشناس داوری کشور خطای پنالتی به سود این تیم در این مسابقه نادیده گرفته شد.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ یک توانست با نتیجه دو بر صفر تیم آرمان‌گهر سیرجان را شکست دهد تا همچنان از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار باشد.

در شرایطی که در هفته بیست و نهم و ماقبل از بازی برابر آرمان‌گهر سیرجان به اذعان کارشناسان داوری کشور یک خطای پنالتی به سود خیبر برابر استقلال ملاثانی از سوی داور مسابقه اعلام نشد، این هفته (هفته سی‌ام) نیز با وجود برتری خرم‌آبادی‌ها برابر آرمان‌گهر سیرجان خطای پنالتی  به سود آنها در دقیقه ۳۵ از سوی داور نادیده گرفته شد تا دومین هفته متوالی باشد که تیم خیبر از اشتباهات تاثیرگذار داوری متضرر می‌شود. این در حالی است که تا لحظه برخورد و خطای مدافع آرمان‌گهر بر روی مهاجم خیبر بازی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود.


علی میرزابیگی پس از بازبینی دو صحنه داوری از این مسابقه که مورد اعتراض باشگاه خیبر خرم‌آباد هم است، در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت اظهار داشت: در این صحنه مدافع به سمت مهاجم می‌آید، در این لحظه دو حالت برای مدافع وجود دارد یا باید توپ را بزند یا با بدن مهاجم برخورد داشته باشد، به توپ که نمی رسد، مهاجم را سرنگون می کند و حتی کمک داور دوم و نزدیک به صحنه به تصمیم داور شک دارد و حتی به هوای اینکه داور اعلام خطای پنالتی کرده است یک قدم هم وارد زمین بازی می‌شود ولی فکر می‌کنم داور در این صحنه دچار اشتباه شد.

میرزابیگی در خصوص صحنه دوم که باشگاه خیبر روی آن اعتراض دارد بیان داشت: در این صحنه ادامه بازی بهترین تصمیمی بود که از سوی داور گرفته شد.