۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

جام قهرمانی شمس آذر چه زمانی اهدا می‌شود؟

مسئول لیگ یک توضیحاتی را در خصوص زمان برگزاری مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم شمس آذر قزوین ارائه داد
کد خبر: ۱۲۱۳۲۴
جام قهرمانی شمس آذر چه زمانی اهدا می‌شود؟
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ مهرداد شفیعی راد که در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال یک در خصوص اینکه چه زمانی جام قهرمانی لیگ یک به تیم شمس آذر قزوین اهدا خواهد شد، اظهار داشت: آن چیزی که در این خصوص تصمیم گرفته است، مراسم اهدای جام قهرمانی در پایان هفته سی و چهارم (هفته پایانی لیگ) زمانی که تیم شمس آذر قزوین استراحت دارد، برگزار شود، البته این شرایط متاسفانه از تبعات قصور تیم شهرخودرو به وجود آمده است.

شفیعی راد افزود: عدم حضور شهرخودرو در مسابقات لطمه‌های بسیار بدی به لیگ وارد کرده که یکی از این لطمه‌ها این است که تیم شمس آذر قزوین که قهرمان مسابقات شده پس از یک سال تلاشی که داشته نمی تواند در یک مسابقه رسمی در حضور تماشاگرانش جشن قهرمانی را برگزار کند. اما اولویت سازمان لیگ این است تا جایی که امکان دارد بحث سلامت و فرپلی مسابقات را رعایت کند با توجه به اینکه تیم شمس آذر در هفته‌های پایانی سه مسابقه با تیم‌های پایین جدول دارد و به نوعی نتایج این مسابقات در شرنوشت تیم‌های سقوط کننده تاثیرگذار باشد تا این لحظه تصمیم بر این است که جام قهرمانی زودتر به تیم شمس آذر اهدا نشود تا تاثیر منفی در روند برگزاری مسابقات این تیم و تعیین تیم سقوط کننده نداشته باشد.

مسئول لیگ یک ادامه داد: البته تیم شمس آذر صحبت‌ها و درخواست‌هایی داشته که به صورت مکتوب به سازمان لیگ ارسال شده است، در صورتی که تکلیف تیم‌های سقوط کننده در هفته‌های پایانی زودتر مشخص شود آن موقع جلسه سازمان لیگ در خصوص مراسم اهدای جام قهرمانی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان لیگ زحمات یک ساله خود در مجموعه فوتبال کشور را در مراسم اختتامیه لیگ‌های مختلف و اهدای جام قهرمانی می بیند، اگر شرایطی که گفتم پیش آمد با توجه به درخواست باشگاه شمس آذر شاید تصمیم دیگری جایگزین تصمیم اولیه شود.

شفیعی راد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اگر بازیکنی کارت بیمه ورزشی نداشته باشد برای او کارت بازی صادر می شود یا خیر بیان داشت: این موضوع در حیطه وظایف دوستان در کمیته نقل و انتقالات است، اما آنچه که من در جریان هستم کارت بیمه ورزشی جزو مدارکی است که باشگاه به عنوان کارگزار وقتی با بازیکنی قرارداد می بندد موظف است روالش را طی کند تا صدور کارت انجام بگیرد.