۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

توقف بازی در تالش/بازی چوکا - شمس آذر نیمه تمام ماند

دیدار دو تیم چوکای تالش و شمس آذر قزوین به دلیل ورود تماشاگران به زمین مسابقه و درگیری با بازیکنان چوکا و تیم داوری نیمه تمام ماند.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۱
توقف بازی در تالش/بازی چوکا - شمس آذر نیمه تمام ماند
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ یک عصر امروز با برگزاری هر هشت مسابقه پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم فوتبال چوکای تالش در ورزشگاه پوریای ولی تالش میزبان تیم شمس آذر قزوین صدرنشین لیگ یک بود.

چوکایی‌ها که آخرین امیدهای خود برای بقا در لیگ یک را در گرو نتیجه گیری در این مسابقه می دیدند کار را برابر هجومی‌ترین تیم حال حاضر فوتبال کشور بهتر آغاز کردند و توانستند در نیمه نخست این تیم را با تساوی بدون گل متوقف کنند.

در نیمه دوم چوکایی‌ها کار را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت گلزنی را بوجود آوردند اما موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا در سوی مقابل شمس آذر قزوین با استفاده از تجربه و کیفیت فنی بازیکنانش از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را برده و توسط علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری در زمین حریف به گل دست یابند.

در شرایطی که مسابقه دو تیم در دقایق پایانی با دو گل به سود شمس آذری‌ها دنبال می شد؛ اما ورود تعدادی از هواداران خشمگبن چوکا به زمین مسابقه که از نتیجه بدست آمده تیم محبوب‌شان ناراحت و همچنین نسبت به نحوه قضاوت تیم داوری معترض بودند و حمله ور شدن آنها به سوی بازیکنان چوکا و تیم داوری سبب شد تا مسابقه دو تیم با ترک تیم داوری از زمین مسابقه متوقف شده و نیمه تمام بماند.

مشخصا در چنین مواقع و موارد مشابه نتیجه مسابقه با رای کمیته انضباطی سه بر صفر اعلام می شود اما با این حال باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد. با شکست امروز امیدهای چوکا برای بقا بیش از پیش کم رنگ تر شد و حالا سبزپوشان تالشی در این سه هفته برای بقا در لیگ یک باید منتظر یک فوق معجزه باشند!