۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

جعفری ۳ گل تا رکورد شکنی در لیگ یک

گل‌های شمس آذر قزوین در جدول گلزنان لحاظ خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ دیدار روز گذشته چوکای تالش و شمس آذر قزوین در هفته سی و یکم لیگ یک، در شرایطی نیمه تمام ماند که شاگردان سعید دقیقی توانستند در دقایق ۷۶ و ۸۶ توسط علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری به گل‌های برتری دست یابند.

شمس آذری‌ها در فصل جاری لیگ یک مقام قهرمانی و صعود به سطح اول فوتبال کشور را تجربه و در کنار این موفقیت‌های مهم، رکوردهای مختلف و فوق العاده‌ای را در فوتبال کشور به نام خود ثبت کردند علاوه بر این، آنها در آستانه کسب رسمی عنوان آقای گلی لیگ یک با رحمان جعفری نیز قرار دارند آنها تمایل بیشتری دارند تا کسب این عنوان مهم برای مهاجم بابلی‌شان با رکورد شکنی منحصر به فرد بیشترین تعداد گل زده در لیگ یک همراه شود. 

رحمان جعفری که تا پایان هفته سی‌ام ۲۱ گل به ثمر رسانده از بخت بیشتری برخوردار است تا در سه هفته باقی مانده لیگ یک رکورد بیشترین تعداد گل زده در ادوار برگزاری این رقابت‌ها که با ۲۴ گل در اختیار محمد عباس زاده مهاجم وقت نساجی و فعلی تراکتور است را بشکند و این رکورد مهم را سالیان سال به خود اختصاص دهد.

جعفری روز گذشته موفق به گلزنی برابر چوکای تالش شد، تا امیدهایش برای شکست این رکورد افزایش یابد اما با این وجود مسابقه دو تیم نیمه تمام ماند تا موضوع لحاظ یا عدم لحاظ گل جعفری و حتی اعرابی در جدول گلزنان در صورت سه بر صفر شدن مسابقه از سوی کمیته انضباطی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار دی‌اسپورت بر اساس بند ج ماده ۴۷ آئین نامه انضباطی در صورتی که نتیجه مسابقه‌ای با حکم رکن قضایی فدراسیون فوتبال سه بر صفر اعلام شود، گل‌های واقعی به ثمر رسيده توسط تيم برنده، به نام بازیکنان زننده گل در جدول گلزنان ثبت می شود.

بدین ترتیب و با استناد به این بند از ماده ۴۷ آئین نامه انضباطی و با لحاظ گل روز گذشته رحمان جعفری در جدول گلزنان، این مهاجم بابلی در پایان هفته سی و یکم ۲۲ گله می شود و تا رکورد محمد عباس زاده فقط ۲ گل و تا شکستن رکورد او ۳ گل فاصله دارد.

نکته جالب اینکه در صورتی که جعفری بتواند این رکورد را بشکند این رکورد دست نیافتنی بین دو مهاجم هم استانی (قائمشهری - بابلی) دست به دست خواهد شد!