۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کارشناسی داوری بازی خیبر - آرمان‌گهر؛

تایید پنالتی گم شده خیبر/گل صحیح خرم‌آبادی‌ها مردود شد!

خطای پنالتی گم شده تیم خیبر خرم‌آباد در دیدار برابر آرمان‌گهر سیرجان توسط یکی دیگر از کارشناسان داوری کشور مورد تایید قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۵
تایید پنالتی گم شده خیبر/گل صحیح خرم‌آبادی‌ها مردود شد!
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ صحنه‌های داوری بازی‌های هفته سی‌ام در برنامه فوتبال یک توسط علیرضا یزدانی کارشناس داوری کشور مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت، بر اساس اعلام نظر این کارشناس داوری در صحنه دقیقه ۱۶ در محوطه جریمه آرمان‌گهر که خیبری‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، خطا نبوده و داور در این صحنه کاملا به درستی ادامه بازی داده است.

در بخش دیگری از کارشناسی داوری این مسابقه، یزدانی گل مردود اعلام شده خیبر خرم‌آباد در دقیقه ۲۸ را صحیح دانست، او در خصوص این صحنه اظهار داشت: با این زاویه دوربین و شرایط و تخلف آفسایدی که در حال حاضر در دنیا لحاظ می‌شود و با وجود اینکه تصاویر زاویه خوبی ندارد اما تجربه من می‌گوید این صحنه نمی تواند تخلف آفساید باشد.

این کارشناسی داوری کشور صحنه دقیقه ۳۵ مسابقه در محوطه جریمه آرمان‌گهر را خطای پنالتی تشخیص داد که بایستی داور در آن صحنه خطای پنالتی اعلام می‌کرد، این در شرایطی بود که مسابقه دو تیم در آن دقایق با تساوی بدون گل در جریان بود.

یزدانی در مورد صحنه پنالتی اعلام شده برای خیبر خرم‌آباد که منجر به گل دوم این تیم شد نیز گفت: در این صحنه با وجود اینکه مدافع آرمان گهر مرتکب خطا شد اما نمی تواند خطای پنالتی باشد چون خطا بیرون از خط و پشت محوطه اتفاق افتاده است.