۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
چشم امید خودروسازان به دو هفته پایانی؛

سایپا به جمع مدعیان بازگشت

تیم فوتبال سایپا با برتری برابر خوشه طلایی ساوه به جمع مدعیان بازگشت.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ یک عصر روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت برگزار شد؛ که در یکی از دیدارهای مهم این هفته سایپا توانست با تک گل امیرحسین موسی زاده در ورزشگاه پاس قوامین برابر خوشه طلایی ساوه به برتری دست یابد.

سایپا که در هفته سی و یکم با شکست خارج از خانه برابر آرمان‌گهر از جمع مدعیان فاصله گرفته بود با برتری در مسابقه این هفته و با توجه به توقف فجرسپاسی و استراحت استقلال خوزستان اختلاف امتیازی خود با این تیم‌های مدعی را کاهش داد و عملا به جمع مدعیان بازگشت.

شاگردان حسینی نسب با کسب سه امتیاز بازی با خوشه طلایی ۴۹ امتیازی شده و تنها با فاصله دو امتیازی در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند.

نارنجی پوشان پایتخت حالا چشم امیدشان به دو هفته پایانی است که با لغزش استقلال خوزستان و فجرسپاسی و کسب نتایج و امتیازات دلخواه به رتبه دوم جدول برسند. آنها در دو هفته باقی مانده به ترتیب برابر شهرداری همدان و استقلال ملاثانی صف آرایی خواهند کرد.

از دو بازی باقی مانده خودروسازان تنها بازی شهرداری همدان آن هم به واسطه جایگاه تیم همدانی و رقابت این تیم با چند تیم دیگر برای بقا در لیگ؛ می‌تواند سخت ترین بازی سایپایی‌ها در دو هفته پایانی باشد. دیدار پایانی سایپا برابر استقلال ملاثانی تیمی که نه شانس صعود و نه خطر سقوط را احساس می‌کند در تهران برگزار خواهد شد.