۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

مدیریت، برگ برنده نساجی در لیگ بیست و دوم!

نساجی مازندران در فصل جاری لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی کسب کند، به طوری که از آخرین پیروزی این تیم در لیگ برتر پانزده مسابقه می گذرد ولی با این وجود قایمشهری ها هیچوقت اسیر حاشیه ای که چنین تیم هایی در معرض آن قرار می گیرند، نشد.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نگاهی اجمالی به سرنوشت تیم هایی که چند مسابقه پی در پی را بدون کسب پیروزی به پایان رسانده اند نشان می دهد که جدا از هر بحثی حواشی منفی تا جایی گریبان چنین تیم هایی را می گیرد که عنان کار در داخل و خارج باشگاه از دست مسوولین در می رود ولی چنین اتفاقی در قائمشهر رخ نداد، به طوری که سکوهای وطنی علیرغم عدم نتیجه گیری هیچگاه علیه بازیکنان و اعضای کادرفنی شعاری را فریاد نزدند و جدای از آن مدیرعامل باشگاه با تصمیمات احساسی نظیر جریمه چند ۱۰ درصدی بازیکنان موجب تشنج در رختکن و تمرینات نشد.

تمام اینها در حالی است که قائمشهری ها مزد مدیریت بحران مدیران خود در طول فصل را با شکست پرگل پیکان و صعود به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی گرفتند، موضوعی که تاریخ فوتبال کشور کمتر به یاد دارد، تیمی با کسب نتایج ضعیف در لیگ، بتواند تا این حد در جام حذفی موفق نشان دهد.

حال باید منتظر ماند و دید که سیف اله پور و معاونانش با پشت سر گذاشتن فصلی بحرانی، چگونه تنها نماینده مازندران را برای لیگ بیست و سوم و جام باشگاه های آسیا آماده می کنند؟