۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
خلیج فارس ماهشهر 4 - چوکای تالش 2؛

خلیج با امضای حکم سقوط چوکا به بقا امیدوارتر شد

تیم فوتبال چوکای تالش یک هفته پیش از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول، بار دیگر به دسته دوم سقوط کرد.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۸
خلیج با امضای حکم سقوط چوکا به بقا امیدوارتر شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دیدار چوکای تالش و خلیج فارس ماهشهر از سری رقابت‌های هفته‌ سی و سوم لیگ یک از ساعت ۱۸ در استادیوم گچساران برگزار شد و در شرایطی که دو تیم رتبه‌های شانزدهم و هفدهم جدول رده‌بندی را در اختیار داشتند و برای قرار از سقوط می‌جنگیدند، در یک دیدار جذاب و نفس‌گیر که 6 گل به همراه داشت، در نهایت این چوکایی‌ها بودند که مسابقه را با نتیجه 4 بر 2 واگذار کردند.

نیمه اول این مسابقه حساس و تعیین کننده با پیروزی 2 بر صفر خلیج فارسی‌ها تمام شد و دو گل مسابقه را ابتدا رضا بهمئی در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، حدود 3 دقیقه پس از گل نخست بهمئی باز هم توانست اینبار در جریان مسابقه دروازه چوکایی‌ها را باز کند.

در نیمه دوم باز هم این تیم خلیج فارس ماهشهر بود که به گل رسید ابتدا این تیم با ضربه یوسف شراکی گل سوم را در دقیقه 58 وارد دروازه کرد، رضا بهمئی مهاجم بومی و سابق استقلال خوزستان که در بازی امروز؛ روز ایده‌آل خود را سپری می کرد موفق شد با به ثمر رساندن گل چهارم در دقیقه 65 در این مسابقه جذاب و پرگل هتریک کند و سهم بزرگی در برد ارزشمند امروز خلیجی‌ها داشته باشد.

 شاگردان رسول زاده که نمی‌خواستند از لیگ دسته اول سقوط کنند، خیلی زود با پنالتی مرصاد فلاح نژاد اختلاف را در دقیقه 64 به عدد 3 رساندند، در نهایت؛ پایان بخش این مسابقه پر گل و جذاب هم گل میلاد باغبانی برای چوکا در دقیقه 90 بود، تا اختلاف به عدد 2 برسد، اما این نتیجه برای ماندن چوکا کافی نبود و آنها 22 امتیازی ماندند و پس از امید وحدت خراسان که از جدول کنار گذاشته شد، به عنوان دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم معرفی شدند.

در سوی دیگر این مسابقه اما خلیجی‌ها با توجه به کسب 3 امتیاز بسیار پراهمیت و شکست شهرداری همدان در خانه مقابل سایپا که با نتیجه یک بر صفر رقم خورد، برای ماندن بسیار امیدوار شدند. حالا آنها 26 امتیاز دارند و در هفته پایانی اگر شهرداری همدان بار دیگر پایش بلغزد و نتواند به پیروزی دست پیدا کند، در صورت کسب 3 امتیاز حضورشان در فصل بعدی مسابقات لیگ دسته اول قطعی خواهد شد.